Η Tesla γνωρίζει τεράστια αποδοχή στη Νορβηγία, αλλά οι αυξημένες πωλήσεις την κάνουν να δυσκολεύεται να ενισχύσει τις δραστηριότητές της, αφήνοντας τους πελάτες της παραπονεμένους, διαμαρτυρόμενοι για κακή εξυπηρέτηση.

Με τις παραδόσεις του Model 3 να έχουν ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες, το παρατηρητήριο καταναλωτών της Νορβηγίας, αναφέρει πως αναμένει να αυξηθεί ο αριθμός των καταγγελιών κατά της Tesla, λόγω διαφόρων ζητημάτων, όπως γρατζουνιών και πρόχειρου βαψίματος. Δεν είναι τυχαία τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας ικανοποίησης στη Νορβηγία, που βρήκε την Tesla στην 51η θέση. Να σημειωθεί πως στη συγκεκριμένη έρευνα, η Tesla το 2018 βρισκόταν στην 4η θέση.

Η Tesla αναγνώρισε τα προβλήματά της, ενώ τονίζει πως έχει εκπληρώσει μια υπόσχεση στη Νορβηγία, διπλασιάζοντας το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών της, ανοίγοντας νέα κέντρα εξυπηρέτησης, πραγματοποιώντας διπλές βάρδιες και προσφέροντας κινητές υπηρεσίες.

Στις σχετικές ειδήσεις, σύμφωνα τον Elon Musk, η Tesla βρίσκεται κοντά στο να παραδώσει αριθμό ρεκόρ νέων αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η Tesla παράγει κατά μέσο όρο 900 Model 3 την ημέρα, πλησιάζοντας τον στόχο των 7.000 μονάδων ανά εβδομάδα. Σύμφωνα με τον Musk, η Tesla έχει δεχτεί περισσότερες από 50.000 νέες παραγγελίες κατά το τρέχον τρίμηνο.