Για πολλοστή φορά κυκλοφόρησαν στο internet φωτογραφίες της BMW M8 Competition. Οι φωτογραφίες προέρχονται από υπαλλήλους σε ένα αεροδρόμιο στη Νότιο Αφρική κατά την μεταφορά του αυτοκινήτου.

Οι M8 Coupe, M8 Convertible και M8 Gran Coupe διαθέτουν ένα κουμπί, το M Mode που επιτρέπουν τον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας Road, Sport και Track, τα οποία αλλάζουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Στο Track Mode όλες οι λειτουργίες άνεσης και ασφαλείας απενεργοποιούνται, ακόμη και το ραδιόφωνο, προκειμένου να μειωθούν οι περισπασμοί του οδηγού.

Κάτω από το κουμπί M Mode, υπάρχει το Setup κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός αλλάζει 5 παραμέτρους του αυτοκινήτου, αυτές του συστήματος διεύθυνσης (Comfort, Sport), του κινητήρα (Efficient, Sport, Sport Plus), της ανάρτησης (Comfort, Sport, Sport Plus), των φρένων (Comfort, Sport) και του M xDrive συστήματος τετρακίνησης (4WD, 4WD Sport, 2WD).

Όπως και στην M5, η τεχνολογία M xDrive επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μετατρέπεται από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς. Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

Η BMW έχει δημιουργήσει ένα νέο σύστημα φρεναρίσματος που συνδυάζει την ενεργοποίηση των φρένων, την ενίσχυση της πέδησης και τις λειτουργίες ελέγχου του φρεναρίσματος. Όλα βρίσκονται σε μια συμπαγής μονάδα που ζυγίζει 2 κιλά λιγότερα από ένα συμβατικό setup. Το πόσο δυνατά ή απαλά πρέπει να πατήσει ο οδηγός το πεντάλ του φρένου εξαρτάται από το πρόγραμμα φρεναρίσματος που έχει επιλέξει (Comfort και Sport), με την BMW να προσφέρει τόσο συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο, όσο και carbon-κεραμικούς.

Η BMW δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για τον κινητήρα του μοντέλου, αλλά γνωρίζουμε πως θα φορά τον V8 bi-turbo 4,4-λίτρων κινητήρα της M5, ο οποίος θα αποδίδει περισσότερα από 600 άλογα και θα συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ ετοιμάζεται και το Competition πακέτο που θα αυξάνει ακόμη περισσότερο την ιπποδύναμη του κινητήρα.

Η M8 κάνει χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και carbon, φορά ζάντες 19″ (διαθέσιμες και 20″), έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, βελτιωμένο πλαίσιο, Μ ενεργό διαφορικό και εκτός από Coupe, θα προσφέρεται τόσο σε Convertible όσο και σε Gran Coupe.

Η BMW M8 Competition διαθέτει πιο επιθετικό bodykit, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, carbon οροφή, carbon πλαϊνούς καθρέπτες και carbon αεροτομή. Υπάρχουν νέες ζάντες 20″, carbon διακοσμητικά στο εσωτερικό και μηχανικά φορά τον 4,4-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 620-630 ίππων.

Η παρουσίασή της BMW M8 θα γίνει τον επόμενο μήνα και φημολογείται πως στο Nurburgring γυρνά σε 7:29.5.