Η BMW μετά την νέα Σειρά 1, αυτή την εβδομάδα παρουσιάζει και την ανανεωμένη έκδοση της X1.

1Σχεδιασμός

Το μοντέλο είναι πλήρως ανασχεδιασμένο έχοντας νέους προφυλακτήρες, νέα LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, μεγαλύτερη μάσκα, LED προβολείς ομίχλης, τέσσερις νέου σχεδιασμού ζάντες διαστάσεων 18″ και 19″, ειδικός φωτισμός που προβάλει το λογότυπο της X1 στον δρόμο, νέες απολήξεις εξατμίσεων διαμέτρου 90 mm (από 70mm στο pre-facelift μοντέλο) όπως και τρία νέα εξωτερικά χρώματα: το Jucaro Beige, το Misano Blue (μόνο στην έκδοση M Sport) και το Storm Bay metallic της BMW Individual.

2Εσωτερικό

Προσφέρεται στις εκδόσεις Base, xLine, Sport Line και M Sport και στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρότερες και περιορίζονται στα νέα γραφικά, στις νέες επενδύσεις, στα νέα πατάκια, στην μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή, στον κρυφό φωτισμό με έξι διαφορετικές αποχρώσεις, στα πίσω καθίσματα με διάταξη 40:20:40 και στο ανανεωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που προσφέρεται με οθόνη 6,5″, 8,8″ ή 10,25″.

3Κινητήρες

Μηχανικά το μοντέλο προσφέρεται με μια σειρά βελτιωμένων κινητήρων τριών και τεσσάρων κυλίνδρων, τόσο βενζίνης και όσο πετρελαίου που πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 6d-temp. Η βασική έκδοση, η sDrive18i αποδίδει 140 άλογα από τον τρικύλινδρο 1,5-λίτρου, η sDrive20i 192 άλογα (διαθέσιμη και ως τετρακίνητη) από τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο, με την xDrive25i να φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο απόδοσης 231 ίππων με 350 Nm ροπής και προσφέρεται μόνο με το σύστημα τετρακίνησης και με αυτόματο κιβώτιο . Οι sDrive18i και sDrive20i εκδόσεις συνδυάζονται τόσο με μηχανικό, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων συναντάμε την έκδοση sDrive16d με 116 άλογα από τον τρικύλινδρο 1,5-λίτρου, την sDrive18d με 150 άλογα (διαθέσιμη και με xDrive), με τις sDrive20d και xDrive25d να αποδίδουν 190 και 231 άλογα αντίστοιχα. Οι τρεις τελευταίες φορούν τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο diesel κινητήρα.

4Και plug-in υβριδική

Η X1 xDrvie25e είναι μια plug-in υβριδική έκδοση συνδυάζει τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 125 ίππων με 220 Nm ροπής που στέλνουν την κίνηση στον μπροστινό άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων με 165 Nm ροπής που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα και αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 9,7 kWh. Διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Auto eDrive, Max eDrive και Save Battery). Προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ, έχει μέση κατανάλωση 2 λίτρα/100 χλμ και 43 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Η συγκεκριμένη έκδοση θα προσφέρεται στην αγορά από τον Μάρτιο του 2020. Συνολικά υπάρχουν 16 συνδυασμοί κινητήρων/κιβωτίου ταχυτήτων.