Τον Φεβρουάριο του 2018, η Ferrari παρουσίασε την σκληροπυρηνική έκδοση της 488 GTB, την 488 Pista. Παρότι η τελευταία δεν είναι περιορισμένης παραγωγής, το “ιταλικό όνειρο” βγήκε σε πολύ μικρό αριθμό, και οι πιθανοί ιδιοκτήτες της έπρεπε να πληρούν ορισμένα κριτήρια.

Το πρώτο ήταν να έχουν στη κατοχή τους μιας 488 GTB αλλά και ένα ακόμη V8 σπορ μοντέλο της Ferrari. Επίσης να είχαν στο γκαράζ τους αυτοκίνητα της Ferrari για χρήση εντός πίστας, όπως αυτά των σειρών XX, Challenge κτλ). Αν κάποιος δεν είχε τα παραπάνω, τότε θα έπρεπε να ήταν ένας εκ των κορυφαίων πελατών της Scuderia, ενώ το τέταρτο κριτήριο ήταν να διαθέτει κάποιο ειδικό μοντέλο της Ferrari, όπως η F12 TDF, η 458 Speciale ή 360 Challenge Stradale ή ακόμη και η F40.

Δεν τα λες εύκολα τα κριτήρια, γι’αυτό και η τιμή της ως “μεταχειρισμένη” είναι αρκετά αυξημένη. Η συγκεκριμένη είναι βαμμένη σε χρώμα Rosso Mugello, με μαύρο (Nero hide) και μπορντό alcantara στο εσωτερικό. Η βρετανική αντιπροσωπεία Tom Hartley αναφέρει ότι έχει λιγότερο από 15 χλμ. και γι’αυτό ζητά £399.950 για να την αποχωριστεί, ή 453.530 με τη σημερινή ισοτιμία.

Να θυμίσω, ότι η 488 Pista ζυγίζει 90 κιλά λιγότερα από την με το βάρος της να ανέρχεται στα μόλις 1.280 κιλά, ενώ μηχανικά φορά τον V8 3,9-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Tα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,85 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

Οι μηχανικοί της Ferrari αξιοποίησαν τις γνώσεις που απέκτησαν από τα αγωνιστικά 488 GTE και 488 Challenge και έτσι έκαναν την 488 Pista να παράγει 20% επιπλέον κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη πίεση σε σχέση με την 488 GTB, με το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να βελτιώνονται.