Στις αρχές της δεκαετίας των ’00s, η Volkswagen έβγαλε στην αγορά ένα από τα πιο ιδιαίτερα και σπάνια Beetle στην ιστορία της. Το όνομα του Beetle RSi, το οποίο κυκλοφόρησε σε περιορισμένη παραγωγή 250 μονάδων, κατασκευής από 2001 μέχρι 2003, και καινούριο έκανε στην Αμερική περίπου 80.000 δολάρια.

Αυτό αποτελούσε την πιο γρήγορη έκδοση του μοντέλου και κάτω από το καμπυλόγραμμο καπό του υπήρχε ένας 3,2-λίτρων VR6 (περιεχόμενη γωνία 10,5 μοιρών) ατμοσφαιρικός κινητήρας, απόδοσης 225 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., με τον περιοριστή στροφών να είναι στις 6.500 σ.α.λ.

Ο ατμοσφαιρικός αυτός κινητήρας συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με την κίνηση να περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Motion. Το βάρος του ανέρχεται στα 1.515 κιλά και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,4 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ/ώρα. Ακόμα διέθετε εξάτμιση της Remus με διπλές απολήξεις, τις Superturismo ζάντες της OZ 18 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 235/40 και φρένα 334 χλστ. εμπρός και 256 χλστ. πίσω.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είχε γίνει από την VW Individual, η οποία είχε αλλάξει την γεωμετρία της, μαζί με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, ενώ πίσω από τα πίσω καθίσματα υπήρχε σταυρωτή μπάρα θόλων. Εμφανισιακά το αυτοκίνητο διέθετε νέο αεροδυναμικό bodykit, το οποίο περιελάμβανε νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πίσω διαχύτη, μια μεγάλη αεροτομή, και φαρδύτερα φτερά κατά 80 χλστ. Στο εσωτερικό, υπήρχαν carbon στοιχεία, billet αλουμίνιου, πορτοκαλί δερμάτινες επενδύσεις, bucket καθίσματα της Recaro κλπ.