H Renault έχει μακρά παράδοση στα hot hatches, και ένα από τα πιο εντυπωσιακά που έχουν βγει από το γαλλικό εργοστάσιο είναι το υπερτουμπανιασμένο Clio V6. Πρακτικά αποτελεί τον “εγγονό” του Renault 5 Turbo, ενώ κατασκευάστηκε ως κράχτης για το Clio II. To Clio V6 δεν ήταν κάποιο track-day-special ούτε ένα one-off project. Αν κάποια εξειδικευμένα site είναι αξιόπιστα, το Clio V6 Phase 1 πούλησε 1.513 αντίτυπα παγκοσμίως ενώ το Phase 2 έφτασε τα 1.309.

Όχι και άσχημα για Clio που κόστιζε πάνω από 25.000 λίρες Αγγλίας καινούριο! Βέβαια, για αυτά τα χρήματα δεν έπαιρνες ένα απλό Clio… κάθε άλλο μάλιστα. Τα πίσω καθίσματα έδωσαν την θέση τους στον τρίλιτρο V6 L7X από το Laguna ο οποίος έστελνε τα 230 άλογά του –στο Phase 2 αυξήθηκαν στα 255 με την βοήθεια της Porsche– στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου και του ελεύθερου διαφορικού.

Ένα από τα Clio V6 Phase 1, με το συγκεκριμένο να είναι του 2001, πλέον αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, συνοδεύεται από το δεύτερο κλειδί, την εργαλειοθήκη και όλα τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησης του. Έχει διανύσει 31.459 χλμ. και βρίσκεται προς πώληση έναντι 59.995 Καναδικών δολαρίων (€39.900). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα.