Ο γνωστός Αμερικάνος ηθοποιός με Αυστριακή καταγωγή, φορώντας μια αστεία περούκα και ένα ψεύτικο μουστάκι μεταμφιέστηκε στον πωλητή αυτοκινήτων με όνομα Howard Kleiner, προσεγγίζοντας τους υποψήφιους αγοραστές σε μια προσπάθεια να τους μεταπείσει και να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάνοντας τον “συνήγορο του διαβόλου”.
https://youtu.be/rXodSqMpuUQ
Το video ανέβηκε στον προσωπικό του λογαριασμό του YouTube, με τον Arnold Schwarzenegger να είναι πρεσβευτής της καμπάνιας “Ηλεκτρικά για Όλους” (“Electric For All”) η οποία διενεργείται από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Veloz. Σκοπός της είναι να γίνουν γνωστά τα θετικά της ηλεκτροκίνησης.
Ο τρόπος, όμως, προσέγγισης των αγοραστών από τον Schwarzenegger βασίζεται σε βασικά ψυχολογικά κόλπα αντίστροφης ψυχολογίας αλλά και αβάσιμων επιχειρημάτων για τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Φαίνεται, όμως, ότι οι Αμερικάνοι είναι αρκετά ενήμεροι για τα οφέλη των ηλεκτρικών οχημάτων και πολλοί από τους ενδιαφερόμενους δεν πτοήθηκαν με τα λεγόμενα του διάσημου ηθοποιού και πρώην κυβερνήτη της Καλιφόρνια.