Το μέλλον του R8 βρίσκεται “στον αέρα”, με την Audi να μην έχει αποφασίσει εάν η νέα γενιά θα συνεχίσει να φορά κάποιον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ή το μοντέλο θα μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρικό.
Ο CEO της Audi Sport, Oliver Hoffmann, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως “παλεύουν” ώστε να πείσουν τους υπευθύνους να διατηρήσουν τον V10 5,2-λίτρων κινητήρα και στην επόμενη γενιά. Όπως είπε:
Παλεύουμε για τον V10, αλλά για την επόμενη γενιά του R8 το ερώτημα είναι εάν θα υπάρχει κάποιος ηλεκτροκινητήρας ή κάποιος κινητήρας εσωτερικής καύσης και ποιο είδος κινητήρα θα είναι περισσότερο χρήσιμο.
Με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων να γίνονται όλο και αυστηρότεροι στην Ευρώπη, το νέο R8 αναμένεται να παρουσιαστεί στην αγορά το 2022 και με την Lamborghini να έχει ανακοινώσει πως ο αντικαταστάτης της Huracan θα διαθέτει έναν υβριδικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα, δεν θα πρέπει να προκαλέσει έκπληξη εάν δούμε και την Audi να τοποθετεί τον ίδιο κινητήρα στο νέο R8. Εξάλλου, ο Hoffmann είπε πως Audi και Lamborghini συνεργάζονται πολύ στενά, προκειμένου να μοιράζονται το κόστος ανάπτυξης των R8 και Huracan.