Σύμφωνα με τον διευθυντή της Alpina, Andreas Bovensiepen, η εταιρία του είχε έτοιμη μια τετρακύλινδη έκδοση του BMW i8, αλλά η BMW δεν έδωσε ποτέ το “ok” να περάσει στη παραγωγή, επειδή το μοντέλο δεν θα ταίριαζε με την ταυτότητα της μάρκας, αλλά και επειδή ενδεχομένως θα μπορούσε να κόψει πωλήσεις από M μοντέλα.

Η Alpina πήρε ένα i8 και αφού τροποποίησε το πίσω υποπλαίσιο ώστε να δημιουργηθεί ο χώρος για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, δημιούργησε ένα i8 που απέδιδε κοντά στα 460 άλογα, σχεδόν 100 άλογα περισσότερα από το i8 παραγωγής που φορά έναν 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα.

Η εταιρία μάλιστα είχε κάνει και δοκιμές σε δημόσιος δρόμους με το συγκεκριμένο μοντέλο, στο οποίο είχε τοποθετήσει ζάντες της Alpina, μπροστινό spoiler και σταθερή πίσω αεροτομή.

Η Alpina δηλώνει ανοικτή στο να προσφέρει στην αγορά μια δική της έκδοση της X7.