Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Audi Sport, Oliver Hoffmann, παρά τις φοβίες που υπήρχαν ότι η γερμανική εταιρία θα βάλει στο ντουλάπι τον εν λόγω κινητήρα για χάρη ενός νέου 2,0-λιτρου, λόγω των εκπομπών ρύπων του, όταν τεθεί σε ισχύ το Euro 7. Ο Hoffmann είναι πεπεισμένος ότι ο πεντακύλινδρος turbo κινητήρας θα συμμορφώνεται πλήρως με τους αυστηρότερους κανονισμούς.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η δήλωση της επικεφαλής του προϊοντικού σχεδιασμού της Audi Sport, Annette Mollhoff, που ανέφερε ότι ο κινητήρας των 2,5 λίτρων αντιπροσωπεύει τη μοναδική πρόταση στην κατηγορία του και είναι ένα δυνατό χαρτί στην αγορά των RS3 και TT RS.

Τέλος, ο τεχνικός διευθυντής της Audi Sport, Sebastian Grossert δήλωσε ότι η ομάδα εργάζεται για περίπου ένα χρόνο πάνω στον κινητήρα, ώστε να τον κάνει να συμμορφώνεται με τους αυστηρότερους κανονισμούς και να μπορεί να πάρει τη θέση του στα μοντέλα της επόμενης γενιάς, όπως το Q3 RS και το νέο RS Q3 Sportback.