Στις αρχές του μήνα, η Tesla ανακοίνωσε πως κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους παρέδωσε 95.356 αυτοκίνητα (+51% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018), σημειώνοντας νέο ρεκόρ, ξεπερνώντας παράλληλα και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες των αναλυτών. Ταυτόχρονα, δημοσίευσε τις πωλήσεις των πρώτων έξι μηνών του τρέχοντος έτους, οι οποίες έφτασαν τα 158.356 αυτοκίνητα, με το Model 3 να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 80% αυτών.

Το δεύτερο τρίμηνο του έτους φαίνεται ότι θα είναι και το τελευταίο στο οποίο οι πωλήσεις της Tesla θα είναι μικρότερες από 100.000. Σύμφωνα με την Tesla, το εργοστάσιο της στο Fremont της Καλιφόρνια είναι ήδη σε θέση να παράγει 7.000 Model 3 εβδομαδιαίως, ενώ μέχρι το τέλος του 2019, η συνδυασμένη παραγωγή των Model S/3/X θα είναι 10.000 την εβδομάδα, ή περίπου μισό εκατομμύριο ετησίως. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία αναφέρει ότι 1η Ιουλίου 2019 έως και την 31η Ιουνίου 2020 θα παραχθούν 500.000, τονίζοντας:

Ο ρυθμός παραγωγής του Model 3 συνέχισε να βελτιώνεται σταδιακά καθ ‘όλη τη διάρκεια του τριμήνου, σπάζοντας ένα μηνιαίο ρεκόρ το Μάιο και στη συνέχεια τον Ιούνιο. Όλος ο κατασκευαστικός εξοπλισμός στο Fremont έχει δείξει την ικανότητα να παράγει 7.000 Model 3 ανά εβδομάδα, και προσπαθούμε να παράγουμε 10.000 οχήματα όλων των μοντέλων μας ανά εβδομάδα μέχρι το τέλος του 2019.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2019, η Tesla κατασκεύασε 87.048 αυτοκίνητα (αύξηση 63% σε σχέση με πέρσι), εκ των οποίων τα 72.531 ήταν Model 3 (αύξηση 154%), και τα 14.517 Model S και X (πτώση 41%). Οι πωλήσεις της άγγιξαν τα 95.356 αυτοκίνητα (αύξηση 134% σε σχέση με πέρσι), εκ των οποίων τα 77.634 ήταν Model 3 (αύξηση 321%) και τα 17.722 Model S/X (πτώση 21%). Η Tesla δήλωσε ότι το φθινόπωρο του 2020 θα περάσει στην παραγωγή το μικρότερο σε διαστάσεις SUV της, το Model Y, οι πωλήσεις του οπίου θα ξεκινούν αμέσως μετά.

Όπως είπε ο Musk, τα Model 3 και Model Y είναι τα πλέον τα βασικά μοντέλα της Tesla, με τα Model S και Model Y να μην είναι τόσο σημαντικά για το μέλλον της. Ο Musk πιστεύει πως στο μέλλον θα πουλά 1,25 εκατομμύρια Model Y και 750.000 Model S κάθε χρόνο.

Στις σχετικές ειδήσεις ο J.B. Straubel, ο CTO και μηχανικός της Tesla που βρίσκεται σε αυτήν από την ίδρυση της, άφησε την θέση του επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρίας. Θεωρείται ως ο “πατέρας” των μπαταριών των μοντέλων της Tesla και πλέον θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στην Tesla.