H Seat ανακοίνωσε ότι η τρίτη γενιά του Leon έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμα της, το 2012. Η τρέχουσα γενιά του best-seller μοντέλου της ισπανικής εταιρίας παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού το 2012 και ξεπέρασε το Ibiza, που ήταν επί 30 χρόνια το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Seat.

Ο πρόεδρος της Seat, Luca de Meo εξήγησε:

Το Seat Leon και ιδιαίτερα η τρίτη γενιά, αποτελεί τον πραγματικό πυλώνα της μάρκας και το πιο αναγνωρισμένο μοντέλο από τους πελάτες της Seat και στις πέντε ηπείρους. Το Leon είναι μία από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις πίσω από τον μετασχηματισμό της εταιρείας και συνέβαλε στο ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε η Seat το 2018, με 517.600 πωλήσεις.

Η επιτυχία του Leon άλλαξε την πρόσφατη ιστορία της εταιρίας από εμπορική και οικονομική άποψη, δίνοντας της τη δυνατότητα να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους ανά μονάδα. Το γεγονός αυτό συνέβαλε στην ανατροπή των αρνητικών αποτελεσμάτων του 2012 (ζημιές €149 εκατ.) σε κέρδη μετά φόρων €294 εκατ. το 2018.

Το 2012, η Seat πούλησε 321.000 αυτοκίνητα, σχεδόν όσα παρέδωσε το πρώτο εξάμηνο του 2019 (314.300 πωλήσεις). Από τον Οκτώβριο 1999, που λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά του Leon, η Seat έχει πουλήσει συνολικά 2.210.712 Leon (534.797 η πρώτη γένια, 675.915 η δεύτερη, και 1.000.000 η τρίτη), με τη σημερινή να αντιπροσωπεύει το 45% όλων των πωλήσεων του Leon τα τελευταία 20 χρόνια. Στη χώρα, όμως, η εμπορική πορεία του μοντέλου δεν είναι ανάλογη, καθώς από το λανσάρισμα του στις αρχές του 2013 έχει πουλήσει περίπου 3.100 αυτοκίνητα (λιανική και fleet).

H τέταρτη γενιά του μοντέλου θα παρουσιαστεί –πιθανότατα σε πρωτότυπη μορφή– στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.