Η προηγούμενη γενιά της Toyota Supra έμεινε στην ιστορία κυρίως για το απεριόριστο tuning potential του 3,0-λιτρου (2JZ-GTE) εξακύλινδρου κινητήρα της. Και απ’ότι φαίνεται η νέα γενιά του sport μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας θα συνεχίσει αυτόν τον μύθο.

Όπως ξέρεις, κάτω από το καπό της νέας A90 υπάρχει ένας 3,0-λιτρος εξακύλινδρος κινητήρας, προέλευσης BMW, που από το εργοστάσιο αποδίδει 340 άλογα και 500 Nm ροπή. Η Litchfield Motors, όμως, κατάφερε μέσω ενός απλού επαναπρογραμματισμού της ECU να αυξήσει την απόδοση του στα 420 άλογα και 597 Nm ροπής.

Ο βρετανικός οίκος, όμως, τόνισε ότι μπορεί να αυξήσει περαιτέρω την ιπποδύναμη του, αν τοποθετήσει στο αυτοκίνητο εξάτμιση της Milltek ή της Akrapovic.