Η Automobili Pininfarina παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το Battista, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό supercar της, το οποίο αναμένεται να κοστίζει κοντά στα €2,2 εκατομμύρια και οι παραδόσεις του προγραμματίζονται για το 2020.
Μετά από το ηλεκτρικό supercar, η ιταλική εταιρία σκοπεύει να παρουσιάσει δύο επιπλέον μοντέλα. Αυτό επιβεβαίωσε ο CEO της Pininfarina, Michael Perschke, λέγοντας χαρακτηριστικά:
Είναι σαφής η στρατηγική μας πρόθεσή να γίνουμε ένας σημαντικός παίκτης στην κατηγορία των hypercars και των υπερπολυτελών αυτοκινήτων. Έχουμε μια πολύ σαφή πρόθεση να μην γίνουμε εταιρία του ενός “θαύματος”.
Όπως συνέβη και με το Battista, το οποίο βασίζεται στο Rimac C_Two, έτσι και για τα επόμενα δύο νέα μοντέλα της η Pininfarina εξετάζει πιθανούς συνεργάτες από την αυτοκινητοβιομηχανία, ώστε να εξελίξουν από κοινού μια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή των δύο αυτών μοντέλων, και να μην αναπτύξει μια πλατφόρμα από το μηδέν.
Η προσέγγιση αυτή θα επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία ανάπτυξης, καθώς το λανσάρισμα των μοντέλων θα μπορούσε να γίνει σε λιγότερο από 3 χρόνια. Τα αυτοκίνητα θα είναι ένα sedan και ένα SUV και θα χρησιμοποιούν μπαταρίες μεταξύ 100 και 125 kW, χαρίζοντας τους αυτονομία έως και 600 χλμ, με την τιμή τους να κυμαίνεται μεταξύ €200.000 και €400.000.
Η Pininfarina ξεκαθάρισε ότι δεν θέλει να χρησιμοποιήσει την PPE πλατφόρμα, που έχει εξελιχθεί από Audi και Porsche, καθώς παρότι είναι αρκετά καλή και ελκυστική, δεν προσφέρει την απαραίτητη απόσταση από το έδαφος για το SUV που έχει στο μυαλό της.
Αυτό που δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί είναι η χώρα που θα κατασκευάζονται τα δύο αυτά νέα μοντέλα, με την ιταλική εταιρία να εξετάζει τις επιλογές της και τον Perschke να δηλώνει:
Ιδανικά, θα θέλαμε να τα παράγουμε στην Ιταλία, αλλά είχαμε πολλά αιτήματα από άλλες κυβερνήσεις. Οι χώρες με τις ισχυρότερες αναπτυξιακές πολιτικές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η Γερμανία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η ιταλική κυβέρνηση δυστυχώς υστερεί.