Τα τελευταία χρόνια με την μαζική χρήση των turbo κινητήρων, αλλά και τους πιο αυστηρούς κανονισμούς για τους ρύπους είναι σύνηθες φαινόμενο να βλέπουμε ότι κάποια μοντέλα αποδίδουν στην πραγματικότητα περισσότερα άλογα από αυτά που αναφέρουν τα επίσημα στοιχεία των εταιριών.

Η Porsche παρουσίασε τον περσινό Νοέμβριο τη νέα 911, όπου στις εκδόσεις Carrerra S και 4S φορούν έναν turbo εξακύλινδρο 3,0-λίτρων (2.981 κ.εκ.) boxer κινητήρα, απόδοσης 450 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 530 Nm ροπής σταθερή από τις 2.300 έως τις 5.000 σ.α.λ.. Η σχέση συμπίεσης αγγίζει το 10,2:1, ο κόφτης “χτυπάει” στις 7.500 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης των turbos αγγίζει το 1,2 bar.

Στο δυναμόμετρο του αμερικάνικου Motor Trend, όμως, αποδείχθηκε ότι η 911 Carrera S αποδίδει 414 άλογα και 550 Nm στους τροχούς. Υπολογίζοντας, όμως, τις απώλειες μετάδοσης, που στο συγκεκριμένο layout (RR) είναι περίπου 15%, συνεπάγεται ότι η απόδοση της νέας 911 Carrera S στον στρόφαλο ανέρχεται στα 494 άλογα και 648 Nm ροπής.