Η Bugatti Chiron έγινε το πρώτο hypercar που έσπασε το φράγμα των 300 μιλίων/ώρα, αφού στις 2 Αυγούστου, ο Andy Wallace, κατάφερε να πιάνει με μια τροποποιημένη Chiron, τελική ταχύτητα της τάξεως των 304,77 μιλίων/ώρα, 490,484 χλμ/ώρα δηλαδή.

Το ρεκόρ σημειώθηκε στην τεράστια ευθεία μήκους 9 χιλιομέτρων στην πίστα Ehra-Lessien της Volkswagen. Τους τελευταίους έξι μήνες, μια ομάδα μηχανικών της Bugatti, της Michelin και της Dallara, εργαζόταν πάνω σε αυτό το project, να σημειώσουν δηλαδή τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 μιλίων/ώρα και έτσι δημιούργησαν αυτήν την μοναδική Chiron.

1

Έχει μήκος 25 εκατοστά περισσότερα από την κανονική Chiron, ενώ διαθέτει σύστημα ελέγχου του ύψους μέσω λέιζερ. Υπάρχει νέο bodykit με σταθερή πίσω αεροτομή, νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης και νέες απολήξεις εξατμίσεων. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να βελτιώνεται η αεροδυναμική του μοντέλου, συμβάλλοντας στην επίτευξη του ρεκόρ.

2

Στο εσωτερικό έχει αφαιρεθεί το κάθισμα του συνεπιβάτη και την θέση του πήραν αρκετοί υπολογιστές. Υπάρχει πλήρες roll cage, κάθισμα ασφαλείας για τον οδηγό, με την Bugatti να προχωρά και σε άλλες ορατές και μη αλλαγές, προκειμένου να υπάρξει όσο γίνεται μεγαλύτερη εξοικονόμησης βάρους.

Ο W16 quad-turbo κινητήρας αποδίδει 1.600 άλογα, 100 περισσότερα από την κανονική Chiron και όσα ακριβώς αποδίδει η Centodieci. Κιβώτιο και σύστημα μετάδοσης είναι τα ίδια με αυτά της Chiron, χωρίς καμία αλλαγή.

3

Ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος της Bugatti δήλωσε:

Η Bugatti έδειξε για άλλη μια φορά για το τι είναι ικανή. Με αυτό το νέο ρεκόρ μπαίνουμε και πάλι σε αχαρτογράφητα εδάφη. Ποτέ πριν ένας κατασκευαστής οχημάτων παραγωγής δεν έχει σημειώσει τόσο μεγάλη τελική ταχύτητα.

Ο στόχος μας ήταν να είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής που θα σπάσει το φράγμα των 300 μιλίων/ώρα. Τώρα το πετύχαμε και είμαστε απίστευτα υπερήφανοι.

Με αυτό το ρεκόρ, η Bugatti αποσύρεται πλέον από τον ανταγωνισμό που παράγει τα γρηγορότερα αυτοκίνητα παραγωγής. Έχουμε δείξει αρκετές φορές ότι κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Στο μέλλον θα επικεντρωθούμε σε άλλους τομείς.

H Michelin για την ειδική αυτή Chiron έχει δημιουργήσει ειδικά Pilot Sport Cup 2 τα οποία έχουν ενισχυθεί ώστε να αντέχουν ακόμη και σε 5.300 G, ενώ είναι νόμιμα για να κινηθούν σε δημόσιους δρόμους. Τα ελαστικά περιστρέφονται μέχρι και 4.100 φορές το λεπτό και έχουν δοκιμαστεί σε ταχύτητες έως και 511 χλμ/ώρα.

Μετά το ρεκόρ, είναι δεδομένο πως η Bugatti θα παρουσιάσει την Chiron Super Sport (Chiron SS), παρότι η εταιρία αρνείται να το επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής. Μένει να δούμε τώρα πως θα απαντήσουν στο ρεκόρ η Koenigsegg με τα Regera και Jesko, η Hennessey με το Venom F5 αλλά και η SSC με το Tuatara.