Παρότι έχουν περάσει 12 ολόκληρα χρόνια από το λανσάρισμα του GT-R, η ιαπωνική εταιρία συνεχίζει να ανανεώνει το μοντέλο και για το MY2020 -που θα είναι διαθέσιμο από το Νοέμβριο. Έτσι το μοντέλο αποκτά ορισμένες μικρές αλλαγές που βελτιώνουν περαιτέρω την απόδοση του.

Πιο συγκεκριμένα, o 3,8-λίτρων V6 κινητήρας δυναμώνει στα 580 άλογα και στα 635 Nm ροπής. Ο κινητήρας φοράει νέα turbo που βελτιώνουν την απόκριση κυρίως στις χαμηλές στροφές και αυξάνουν την απόδοση κατά 5%. Το τελικό της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, με την Nissan να υπόσχεται βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης,με τις αλλαγές σχέσεων να γίνονται κατά 0,15 δευτ. πιο γρήγορες στο R-Mode.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει επαναρυθμιστεί για καλύτερη σταθερότητα μέσα στη στροφή και πιο ομαλή κύλιση στον δρόμο. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο γραμμικό και ακριβές, καθώς χρειάζεται ελάχιστες διορθώσεις, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 300 χλμ. Ακόμα, το μοντέλο φέρει νέο brake booster.

Τέλος, το ΜΥ2020 GT-R προσφέρεται στο μπλε χρώμα Bayside Blue, που σταμάτησε να χρησιμοποιείται από το R-34. Σύμφωνα με την Nissan, η διπλή θερμική επεξεργασία των τεσσάρων στρώσεων του χρώματος, υπόσχεται πιο βαθύ μπλε αποχρώσεις. Στο εσωτερικό, εκτός από τις υπάρχουσες επιλογές μαύρου, καφέ και κόκκινου δέρματος, υπάρχει τώρα και ένα νέο γκρι, αντικαθιστώντας την Ivory επιλογή.