Ο Markus Flasch, ο επικεφαλής του τμήματος M της BMW, βρέθηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης και εκεί άφησε να εννοηθεί πως ενδεχομένως η νέα M3 θα αποδίδει περισσότερα από 510 άλογα. Όπως είπε:

Οι νέες M3 και M4 θα φορούν τον S58 κινητήρα, ο οποίος ήδη αποδίδει 510 άλογα στις X3 M και X4 M, αλλά ο κινητήρας δεν έχει φτάσει ακόμη στην μέγιστη ιπποδύναμη που μπορεί να παράξει.

Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι πως η νέα M3 θα προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η Competition έκδοση θα αποδίδει 510 άλογα με 600 Nm ροπής.

Ο S58 3,0-λιτρος twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.

Η νέα M3 θα προσφέρεται ως τετρακίνητη, με τον εξακύλινδρο κινητήρα να συνδυάζεται τόσο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων M8HP75 της ZF, όσο και με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Το xDrive σύστημα τετρακίνησης θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που θα επιτρέπει το μοντέλο να γίνεται πισωκίνητο.

Το αυτοκίνητο θα διαθέτει επίσης μια τροποποιημένη έκδοση της ενεργής ανάρτησης της M5, θα φορά ειδικά υποπλαίσια μπροστά και πίσω, με το πλαίσιο να έχει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την απλή Σειρά 3.

Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.

Φήμες θέλουν το μοντέλο να προσφέρεται και σε μια “Pure” έκδοση, απόδοσης 450 ίππων, που θα είναι πισωκίνητη, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.