Έτσι δημιουργήθηκε και γυρίστηκε το event με τις κόντρες στο πρώτο Fast and Furious

Σχετικά άρθρα

Νέα εβδομάδα, νέο video από τον Craig Lieberman, διευθυντή τεχνολογίας του πρώτου και του δεύτερου Fast and Furious, Σε αυτό μας μιλά για το πως το δημιουργήθηκε και γυρίστηκε το event με τις κόντρες στη πρώτη ταινία.

Διάβασε επίσης

Η ιστορία του GT-R R34 του δεύτερου Fast and Furious

Η ιστορία της περίφημης Supra του πρώτου Fast and Furious

Έτσι στο πρώτο Fast and Furious είχαν πολλά βελτιωμένα αυτοκίνητα με λίγα χρήματα

Η ιστορία των 7 Honda Civic του 1ου Fast and Furious

Το Nissan Skyline του 2 Fast 2 Furious παραλίγο να ήταν ένα Dodge Neon SRT-4

Το πράσινο Eclipse του Paul Walker από το 1ο Fast and Furious και τα μυστικά του

Η ιστορία πίσω από το μπλε Maxima του 1ου Fast and Furious

Μάθε για το Integra GSR του 1ου Fast and Furious

Η ιστορία πίσω από το Lancer Evo VII του Paul Walker στο δεύτερο Fast and Furious

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr