Ήταν Μάρτιος του 2016, όταν η Toyota παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το C-HR και από τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου -που ξεκίνησε η εμπορική του πορεία- η ιαπωνική εταιρία έχει πουλήσει πάνω από 300.000 αυτοκίνητα του SUV της.

Σήμερα, η Toyota παρουσιάζει το facelift του C-HR, με τις αλλαγές να είναι περιορισμένες και να εντοπίζονται στους ελαφρώς επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, στα νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω, στην προσθήκη του 2,0-λιτρου υβριδικού συνόλου, που είδαμε στη νέα Corolla, απόδοσης 184 ίππων και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που πλέον ενσωματώνει το Apple CarPlay και το Android Auto.

Μιλώντας για τον κινητήρα, αυτός υιοθετεί τεχνολογίες καύσης υψηλής ταχύτητας και σύστημα μεταβλητού ελέγχου, έχοντας ως αποτέλεσμα η υβριδική έκδοση να επιτυγχάνει κορυφαία θερμική απόδοση 41%. Έχει κωδική ονομασία M20A-FXS, είναι εξ’ολοκλήρου αλουμινένιος, η χωρητικότητα του είναι 1.987 κ.εκ., και αποδίδει 184 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή 190 Nm διαθέσιμη από τις 4.400 σ.α.λ., με τη σχέση συμπίεσης να είναι στο 14:1. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 80 kW (108 άλογα) και 202 Nm ροπής από τις 0 σ.α.λ. Η μπαταρία του είναι νικελίου-υδριδίου μετάλλου (NiMH).

Εφαρμόζει όλες τις τεχνολογίες που μειώνουν το μέγεθος, το βάρος και τις απώλειες που χρησιμοποιούνται στο Prius τελευταίας γενιάς. Το σύστημα έχει βελτιωμένη απόδοση διατηρώντας παράλληλα εξαιρετική απόδοση καυσίμου. Κατά την επιτάχυνση, το υβριδικό σύστημα μειώνει τις στροφές του κινητήρα, ενώ αντλείται αυξημένη ηλεκτρική ισχύς από την μπαταρία, παρέχοντας έτσι μια γραμμική και σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης.

Εκτός νέου 2,0-λιτρου υβριδικού συνόλου, η Toyota αναφέρει ότι έχει βελτιώσει τα χαρακτηριστικά του 1,8-λίτρων υβριδικού συνόλου, απόδοσης 122 ίππων, παρέχοντας στους πελάτες του C-HR την επιλογή δύο διαφορετικών υβριδικών κινητήρων. Τέλος, το C-HR facelift διαθέτει καλύτερη ηχομόνωση και NVH χαρακτηριστικά, για να μειωθεί ο θόρυβος στη καμπίνα.

Περισσότερα στις 11 Νοεμβρίου, όταν και θα πραγματοποιηθεί η πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στη Λισαβόνα, όπου και θα το οδηγήσουμε.