Η Volkswagen αφού άλλαξε το λογότυπο της, προχωρά και στην αλλαγή του R λογότυπου, με το πρώτο μοντέλο που θα το φορέσει θα είναι το Atlas Cross Sport R-Line, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Βορείου Αμερικής από τις 11 του μηνός.

Το νέο λογότυπο του τμήματος R της γερμανικής εταιρίας είναι εντελώς διαφορετικό από το προηγούμενο, με την εταιρία να το χαρακτηρίζει πιο μοντέρνο, πιο ξεχωριστό και πιο κομψό, με την απλούστερη σχεδίασή τους να το κάνει κατάλληλο να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, παραμένοντας ιδιαίτερα κατάλληλο για χρήση σε ψηφιακά μέσα.

Η Volkswagen περιγράφει το νέο της λογότυπο:

Το νέο R λογότυπο χαρακτηρίζεται από το καθαρό πλάτος γραμμής και μια οριζόντια διάταξη με δυναμικές καμπύλες. Επιπλέον, η προεξέχουσα διαγώνιος γραμμή χρησιμεύει ως έντονη αντίθεση, υπογραμμίζοντας έτσι τη συνολική προοδευτικότητα της μάρκας. Το νέο λογότυπο είναι φαρδύτερο και δημιουργεί μια ευρύτερη, ισχυρότερη εντύπωση που καθορίζει τη δέσμευση της Volkswagen για απόδοση και αποκλειστικότητα.

Είναι δημιουργία του Κέντρου Σχεδίασης της Volkswagen (Volkswagen Design Center), με την ομάδα του Klaus Bischoff να αναλαμβάνει την σχεδίασή του. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί πλέον τόσο τα R, όσο και τα R-Line μοντέλα της γερμανικής εταιρίας.