H Testarossa όπως δείχνει η πορεία της στο “χρηματιστήριο κλασσικών αυτοκινήτων”, έχει όλα τα στοιχεία εκείνα που μπορούν να την χαρακτηρίσουν ως future classic. Η τιμή της vintage Ferrari έχει αυξηθεί 7 φορές από το 2006, ενώ η τιμή της μέσα στους τελευταίους 12 μήνες έχει διπλασιαστεί.

Η Testarossa φοράει έναν 4,9-λίτρων 12-κύλινδρο επίπεδο κινητήρα απόδοσης 390 ίππων, που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 5-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Για τα 0-100 χρειαζόταν 5,3 δευτ,, ενώ η τελική της ταχύτητα έφτασε τα 290 χλμ/ώρα.

Η συγκεκριμένη είναι η ίδια που είδες πριν κάτι μέρες και έμαθες για το σετ βαλιτσών της, αλλά στο παραπάνω video θα δούμε πόσα άλογα αποδίδει σήμερα το ιταλικό grand tourer. O ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχει σκοπό να ανακατασκευάσει πλήρως τον κινητήρα, και γι’αυτό θέλησε να ανεβάσει τη Testarossa του στο δυναμόμετρο πριν την έναρξη των εργασιών, ώστε να έχει μέτρο σύγκρισης.

Όπως ίσως γνωρίζεις, υπάρχει μια απώλεια της τάξης του 15-18% μεταξύ της ισχύος που μετράται στο στρόφαλο και στους τροχούς. Αυτό μεταφράζεται, σε περίπου 315-330 ίππους στους τροχούς, όταν η Testarossa ήταν καινούρια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι πρώτες εκδόσεις για την αγορά των ΗΠΑ είχαν ελαφρώς μικρότερη απόδοση.

Οι αριθμοί που έδειξε το δυναμόμετρο είναι εντυπωσιακοί, καθώς το αυτοκίνητο “έβγαλε” 321 άλογα στον πίσω άξονα. Κάνοντας μια απλή μαθηματική πράξη, αυτό σημαίνει ότι στον στρόφαλο παράγει 369 άλογα. Καθόλου άσχημα για έναν κινητήρα 32 ετών.