Πόσα άλογα αποδίδει σήμερα μια Ferrari Testarossa του 1987;

Σχετικά άρθρα

H Testarossa όπως δείχνει η πορεία της στο “χρηματιστήριο κλασσικών αυτοκινήτων”, έχει όλα τα στοιχεία εκείνα που μπορούν να την χαρακτηρίσουν ως future classic. Η τιμή της vintage Ferrari έχει αυξηθεί 7 φορές από το 2006, ενώ η τιμή της μέσα στους τελευταίους 12 μήνες έχει διπλασιαστεί.

Η Testarossa φοράει έναν 4,9-λίτρων 12-κύλινδρο επίπεδο κινητήρα απόδοσης 390 ίππων, που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 5-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Για τα 0-100 χρειαζόταν 5,3 δευτ,, ενώ η τελική της ταχύτητα έφτασε τα 290 χλμ/ώρα.

Η συγκεκριμένη είναι η ίδια που είδες πριν κάτι μέρες και έμαθες για το σετ βαλιτσών της, αλλά στο παραπάνω video θα δούμε πόσα άλογα αποδίδει σήμερα το ιταλικό grand tourer. O ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχει σκοπό να ανακατασκευάσει πλήρως τον κινητήρα, και γι’αυτό θέλησε να ανεβάσει τη Testarossa του στο δυναμόμετρο πριν την έναρξη των εργασιών, ώστε να έχει μέτρο σύγκρισης.

Όπως ίσως γνωρίζεις, υπάρχει μια απώλεια της τάξης του 15-18% μεταξύ της ισχύος που μετράται στο στρόφαλο και στους τροχούς. Αυτό μεταφράζεται, σε περίπου 315-330 ίππους στους τροχούς, όταν η Testarossa ήταν καινούρια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι πρώτες εκδόσεις για την αγορά των ΗΠΑ είχαν ελαφρώς μικρότερη απόδοση.

Οι αριθμοί που έδειξε το δυναμόμετρο είναι εντυπωσιακοί, καθώς το αυτοκίνητο “έβγαλε” 321 άλογα στον πίσω άξονα. Κάνοντας μια απλή μαθηματική πράξη, αυτό σημαίνει ότι στον στρόφαλο παράγει 369 άλογα. Καθόλου άσχημα για έναν κινητήρα 32 ετών.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr