Στις 25 Σεπτεμβρίου του 2019 οι μηχανολογικές ομάδες της Hyundai από τις δύο πλευρές του Ειρηνικού, πήγαν στις αλυκές Bonneville και επιχείρησαν να γράψουν ρεκόρ τελικής ταχύτητας με το υδρογονοκίνητο Nexo και με το Sonata Hybrid. Το πρώτο κατάφερε να πιάσει τα 170,848 χλμ/ώρα, όντας το ταχύτερο στην κατηγορία των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, ενώ το δεύτερο έπιασε τα 265,009 χλμ/ώρα, όντας το ταχύτερο υβριδικό όχημα.

Η Hyundai βρίσκεται σε αναμονή για την πιστοποίηση των δύο ρεκόρ από την FIA, με τα δύο αυτοκίνητα να αναπτύχθηκαν και να δοκιμάστηκαν από το τεχνικό κέντρο της Hyundai Αμερικής, καθώς και από τις μηχανολογικές ομάδες της Hyundai Αμερικής και της Hyundai στην Ν.Κορέα. Το Nexo Fuel Cell και το Sonata Hybrid θα παρουσιαστούν στη φετινή SEMA, που ανοίγει τις πύλες της στις 5 Νοεμβρίου.

Οδηγός και των δύο οχημάτων ήταν ο επικεφαλής μηχανικός κινητήρων της εταιρίας, Dean Schlingmann, με το Nexo να φέρει ελάχιστες τροποποιήσεις. Πιο συγκεκριμένα, οι μοναδικές εξωτερικές αλλαγές ήταν η τοποθέτηση του αυτοκόλλητου βινυλίου και μιας αεροδυναμικής ποδιάς στο εμπρός μέρος. Υπήρχε, όμως, και ο κατάλληλος εξοπλισμός ασφαλείας, όπως roll-cage με πιστοποίηση της FIA, bucket κάθισμα της Sparco με ζώνη ασφαλείας έξι σημείων, σύστημα πυρόσβεσης και ειδικά δίχτυα στο εσωτερικό.

Από την άλλη, το Sonata Hybrid διέθετε μια νέα custom πολλαπλή εξαγωγής και εξάτμιση 76 χλστ. της Injen Technology. Ακόμα, φέρει το controller Nitrous Express Maximizer EZ, δύο nitroμπουκάλες και νέο σύστημα ψεκασμού, ενώ χρησιμοποίησε αγωνιστικό καύσιμο και νέο πρόγραμμα.

Συνεχίζοντας, υπάρχουν νέα αμορτισέρ, ελατήρια και γόνατα της KW Suspensions, νέο σύστημα πέδησης, αγωνιστικές ζάντες Vision Rally 55 και ειδικά ελαστικά Goodyear Eagle. Τέλος, υπήρχαν όλα τα συστήματα ασφαλείας που διέθετε και το Nexo.