Η Ferrari πήγε στις αλυκές του Bonneville στη βορειοδυτική Γιούτα, μια λευκή SF90 Stradale για να δημιουργήσει ένα promo video για το υβριδικό supercar.

Η Ferrari SF90 Stradale αποδίδει 1.000 άλογα και διαθέτει έναν 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.

Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.

Η SF90 Stradale για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 6,7 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα.

Μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης, χωρητικότητας 7,9 kWh, παρέχει ισχύ και στους τρεις κινητήρες, και χαρίζει μια αυτονομία κίνησης αμιγώς με ηλεκτρικό ρεύμα της τάξης των 25 χιλιομέτρων. Αυτό συμβαίνει έχοντας επιλέξει τη λειτουργία eDrive, με το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί μόνο τον μπροστινό άξονα.

Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι απενεργοποιημένος, οι δύο ανεξάρτητοι εμπρός κινητήρες μπορούν να κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται μέχρι τα 135 χλμ/ώρα. Οι εμπρός ηλεκτροκινητήρες βοηθούν το launch control για μέγιστη απόδοση κατά την επιτάχυνση από στάση.

Για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 29,5 μέτρα, καθώς φοράει νέα δαγκάνες της Brembo, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Η δαγκάνα διαθέτει ενσωματωμένο αεροδυναμικό εξάρτημα το οποίο κατανέμει αποτελεσματικότερα τη ροή του αέρα στα τακάκια και στον δίσκο από τον ειδικό αεραγωγό που βρίσκεται κάτω από τα εμπρός φωτιστικά σώματα στον μπροστινό προφυλακτήρα. Στον εμπρός άξονα υπάρχουν αεριζόμενοι δίσκοι 398×38 χλστ., και πίσω 360×32 χλστ.

Παρότι το υβριδικό σύνολο έχει προσθέσει 270 κιλά βάρους, χάρη στην χρήση ελαφριών υλικών το συνολικό βάρος τους αμαξώματος ανέρχεται στα 1.570 κιλά (13 κιλά ελαφρύτερη από την LaFerrari), εξασφαλίζοντας έτσι μια αναλογία κιλών ανά ίππο μόλις 1,57, κάτι που είναι ρεκόρ στην κατηγορία του. Η κατανομή βάρους είναι 45/55 στο εμπρός/πίσω άξονα.