Επίσημο: Νέο Volkswagen Golf

Σχετικά άρθρα

Μετά τις διαρροές των προηγούμενων ημερών, η Volkswagen παρουσιάζει επίσημα σήμερα το νέο Golf. Η όγδοη γενιά του best seller μοντέλου της γερμανικής εταιρίας, με περισσότερες από 35 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως, είναι πλήρως ψηφιοποιημένη, με το νέο μοντέλο να είναι διασυνδεμένο, προνοητικό και εξηλεκτρισμένο, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που εξοπλίζεται με το σύστημα επικοινωνίας Car2X που αναγνωρίζει και προειδοποιεί για επικίνδυνες καταστάσεις.

Πλατφόρμα/Διαστάσεις

Το νέο Golf βασίζεται στην πιο πρόσφατη εκδοχή της MQB πλατφόρμας, πάνω στην οποία η Volkswagen έχει κατασκευάσει περισσότερα από 3,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

https://www.youtube.com/watch?v=y-Fs59eL16A

Το Golf 8 διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ, ενώ έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,275 Cd.

Σχεδίαση

Στα 45 χρόνια ιστορίας του Golf, η Volkswagen ανέκαθεν ακολουθεί μια εξελικτική σχεδίαση του μοντέλου σε κάθε νέα του γενιά, με την όγδοη να συνεχίζει αυτή την προσέγγιση, έχοντας ως κυρίαρχο σχεδιαστικό στοιχείο τις τελευταίες κολόνες του αμαξώματος.

Αυτό το στοιχείο, όπως περιγράφει η εταιρία “χαρίζει μια ρευστή δυναμική προς τα εμπρός, τονίζει την κόμπακτ αίσθηση με ένα στιβαρό πίσω μέρος και ταυτόχρονα διατηρεί το αυθεντικό σχήμα του Golf, με την χαμηλή γραμμή της οροφής να συμβάλλει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού, σπορ χαρακτήρα“. Το νέο μοντέλο διαθέτει το νέο λογότυπο της Volkswagen, με το λογότυπο “Golf” να βρίσκεται πλέον στο κέντρο του πορτμπαγκάζ.

LED στον βασικό εξοπλισμό

Φορά LED φωτιστικά σώματα από τον βασικό εξοπλισμό, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε τα LED Matrix φωτιστικά σώματα που βελτιώνουν τα επίπεδα φωτισμού κατά τη διάρκεια της οδήγησης τη νύχτας, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια. Να σημειωθεί πως το Golf διαθέτει μια φωτιζόμενη LED μπάρα στη γρίλια, που “ενώνει” τα δύο φωτιστικά σώματα και προσφέρεται στις πλουσιότερες εκδόσεις εξοπλισμού.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του νέου Golf οι αλλαγές είναι μεγαλύτερες, με την Volkswagen να έχει δημιουργεί ένα ψηφιοποιημένο και προσανατολισμένο προς τη συνδεσιμότητα εσωτερικό, που φέρει λειτουργίες και υπηρεσίες που βασίζονται στο διαδίκτυο.

Το τιμόνι είναι νέο, με το Golf να γίνεται το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του, που εξοπλίζεται με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων στον βασικό εξοπλισμό. Το 10,25″ ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) όπως το ονομάζει η εταιρία, συμπληρώνεται από διακόπτες και επιφάνειες αφής.

Το νέο Golf διαθέτει ηλεκτρικά ελεγχόμενο χειρόφρενο, μια μεγάλη γκάμα βοηθητικών συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, με την καμπίνα να έχει γίνει πιο premium, έχοντας κρυφό LED φωτισμό, καλύτερης ποιότητας υλικά, ενώ έχει ελάχιστα φυσικά κουμπιά, μόλις 4, με το κουμπί των αλάρμ να βρίσκεται ανάμεσα στους κεντρικούς λεπτούς αεραγωγούς και να πλαισιώνεται από τέσσερα κουμπιά αφής που ελέγχουν τις λειτουργίες Assist, Clima, Menu και Mode.

Υπάρχουν επιφάνειες αφής για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού, ακριβώς κάτω από την κεντρική οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που υποστηρίζει gestures και προσφέρεται σε δύο διαστάσεις 8,25″ και 10″. Επίσης συναντάμε wifi-hotspot και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones.

Ο shift-by-wire επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου DSG είναι πολύ μικρός, ενώ υπάρχει μια ακόμη επιφάνεια αφής στα αριστερά του πίνακα οργάνων, που ενεργοποιεί/απενεργοποιεί τις λειτουργίες των φωτιστικών σωμάτων, των προβολέων ομίχλης και την θέρμανση του μπροστά και του πίσω παρμπρίζ.

Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει head-up display, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει φυσικές φωνητικές εντολές, με την ψηφιακή βοηθό Alexa να είναι ενσωματωμένη στο Golf και όποτε ζητηθεί, αναπαράγει μουσική, ελέγχει συμβατές οικιακές συσκευές, ενημερώνει για τα νέα ή τον καιρό κ.α.

Μονίμως online

Το Golf είναι πάντα συνδεδεμένο στο internet, με την online μονάδα διασύνδεσης OCU (online connectivity unit) να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό και να έχει ενσωματωμένη την eSIM για τις υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus.

Χάρη στην online σύνδεση, η πλοήγηση εκτελείται σε πραγματικό χρόνο με όλα τα οφέλη της βέλτιστης διαδρομής, του κυκλοφοριακού, της αποθήκευσης ενδιαφέροντων σημείων (POI) και άλλων λειτουργιών όπως π.χ. η κράτηση σε ένα εστιατόριο. Επίσης οι υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus υποστηρίζουν απευθείας αναπαραγωγή μουσικής (streaming), Internet Radio και άλλες online λειτουργίες.

Η Volkswagen εξοπλίζει το νέο Golf και με την τεχνολογία Mobile Key, με τα smartphones να αντικαταστήσουν τα κλασικά κλειδιά, ενώ μέσω της υπηρεσίας We Upgade δίνεται η δυνατότητα ενεργοποίησης νέων λειτουργιών και συστημάτων στο Golf.

Το νέο Golf αποθηκεύει τις ρυθμίσεις του οδηγού σε έναν απομακρυσμένο διακομιστή (cloud), ώστε να έχει πρόσβαση σε αυτές μετά από οποιαδήποτε αλλαγή οδηγού ή αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να εξοπλιστεί με ηχοσύστημα της Harman Kardon απόδοσης 400W, αλλά και κλιματισμό τριών ζωνών, με την λειτουργία Smart Climate να αναγνωρίζει φωνητικές εντολές για ρύθμιση της θερμοκρασίας.

Travel Assist

Το νέο Golf φέρει το Travel Assist, μια τεχνολογία ενεργητικής υποβοηθούμενης οδήγησης, που συναντάμε πρώτη φορά στη κατηγορία του Golf. Η συγκεκριμένη τεχνολογία στρίβει, επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα όταν κινείται σε κάποιον αυτοκινητόδρομο, ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα.

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης που χρησιμοποιεί το ενεργό cruise control και το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, με τον οδηγό να χρειάζεται να κρατά τουλάχιστον με το ένα χέρι το τιμόνι. Πάνω σε αυτό, υπάρχουν ενσωματωμένοι αισθητήρες που ανιχνεύουν το πότε το ακουμπά ο οδηγός και αν δεν το ακουμπά για περισσότερα από 15 δευτερόλεπτα, το αυτοκίνητο ειδοποιεί ακουστικά και οπτικά τον οδηγό, ενώ ενεργοποιεί στιγμιαία τα φρένα για να “τραντάξει” τον οδηγό. Εάν αυτός εξακολουθεί να μην τοποθετεί τα χέρια του στο τιμόνι και δεν αναλαμβάνει τον έλεγχο του οχήματος, τότε το σύστημα φρενάρει αυτόματα το Golf και το παρκάρει με ασφάλεια στην άκρη του δρόμου.

Car2X


Για πρώτη φορά μοντέλο της Volkswagen διαθέτει τεχνολογία Car2X, στον βασικό εξοπλισμό, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων, συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.

Κινητήρες

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι τεχνολογίας Turbo με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα και αυτόματα DSG κιβώτια ταχυτήτων 6 και 7 σχέσεων.

TSI, TDI, TGI, eTSI, eHybrid

Το νέο Golf προσφέρεται με οκτώ εκδόσεις κινητήρων. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης 1.0 TSI αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο τετρακύλινδροι ντίζελ 2.0 TDI, αποδίδουν 115 και 150 ίππους και εξοπλίζονται με σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx), ενώ κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Οι νέοι TSI κινητήρες χαρακτηρίζονται από την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, χάρη σε διάφορες βελτιώσεις συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού κύκλου καύσης Miller.

Τρεις eTSI εκδόσεις

To νέο Golf γίνεται το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο της Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10% και η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη. Το νέο Golf προσφέρεται σε τρεις eTSI εκδόσεις, με τον 1.000άρη να αποδίδει 110 άλογα, ενώ ο νέος 1.5 eTSI προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 130 και 150 ίππων.

Διάβασε επίσης

Η VW παρουσιάζει τον 1.5 TSI 48-Volt ήπιο υβριδικό κινητήρα

Δύο eHybrid εκδόσεις

Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η eHybrid με 204 ίππους, ενώ το Golf GTE που έχει πλέον πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σύγκριση με τον προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Τόσο το Golf eHybrid, όσο και το Golf GTE εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh, που χαρίζει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων.

Η GTE έκδοση έχει ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό, με νέους προφυλακτήρες, διαφορετική γρίλια, πλαϊνές ποδιές, με την θύρα φόρτισης της μπαταρίας να βρίσκεται στο μπροστινό αριστερό φτερό.

Τέσσερα νέα πακέτα εξοπλισμού

Το νέο Golf προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμό. Πρόκειται για τα Golf, Life, Style και R-Line, με τα Trendline, Comfortline και Highline να αποτελούν παρελθόν.

Όλες οι εκδόσεις έχουν πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό, με την βασική έκδοση να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED προβολείς και LED πίσω φώτα, σύστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, τις online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με προνοητικό έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X.

Περισσότερες εκδόσεις

Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R. Το e-Golf καταργείται, αφού πλέον η Volkswagen προσφέρει στην αγορά το ID.3. Το Golf GTD θα φορά τον 2,0-λιτρο TDI που θα αποδίδει κοντά στα 180-190 άλογα.

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα αναφορές, τα Golf GTI και Golf R θα δυναμώσουν. Το Golf R θα παράγει μεταξύ 330-350 ίππων, με το νέο Golf GTI να φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με την βασική έκδοση να αποδίδει κοντά μεταξύ 230-260 ίππων, ενώ η δυνατότερη έκδοση, το Golf GTI TCR, θα αποδίδει 290-300 άλογα και θα αντικαταστήσει τη GTI Performance έκδοση της προηγούμενης γενιάς. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με 7-τάχυτο αυτόματο DSG. Το νέο Golf GTI θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Παραγωγή

Η Volkswagen ξεκίνησε την παραγωγή του νέου Golf και το κατασκευάζει γρηγορότερα από ποτέ

Πωλήσεις

Το νέο Golf θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τον Δεκέμβριο, αρχικά σε Γερμανία και Αυστρία, και θα προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάπορτο, μιας και καταργείται η τρίθυρη έκδοση του. Μέσα στο 2020 θα παρουσιαστεί και η Variant έκδοση του.

Το video της παρουσίασης

https://www.youtube.com/watch?v=AhSqYiG05zM

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr