Στο περιθώριο του φετινού Vienna Motor Symposium η Volkswagen παρουσίασε τον 1.5 TSI κινητήρα με 48-Volt ήπιο υβριδικό σύστημα, που θα πρωτοτοποθετηθεί στο νέο Golf. Το συγκεκριμένο ήπιο υβριδικό σύστημα θα προσφέρεται αρχικά και στον 1.0 TSI κινητήρα, ενώ αργότερα θα προσφέρεται και σε άλλους κινητήρες και μοντέλα.

 

Το αυτοκίνητο διαθέτει μια τυπική μπαταρία 12 Volt που χρησιμοποιείται στις κανονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών για καλύτερη κατανομή βάρους. Ο 1.5 TSI κινητήρας απόδοσης 150 ίππων συνδυάζεται με μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα 8 ίππων, που κινείται με ιμάντα, μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου 48 Volt.

Ο MHEV κινητήρας συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο επτατάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα να συμβάλει στην επιτάχυνση, στη μείωση της κατανάλωσης κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ, να λειτουργεί ως εκκινητής του συστήματος start/stop, ενώ μπορεί να αποθηκεύσει στην 48V μπαταρία την ηλεκτρική ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα.

Το σύστημα θα χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια που θα αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα, με το ηλεκτρικό turbo να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag.

Παράλληλα η VW παρουσίασε και την πλατφόρμα IQ Drive, η οποία θα προσφέρει αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης επιπέδου 2, 3 και 4.