Μαζί με την 488 GT3 Evo, η Ferrari παρουσιάζει και την ανανεωμένη 488 Challenge, που και αυτή αποκτά το προσωνύμιο Evo. Η Ferrari 488 Challenge Evo διαθέτει καλύτερη απόδοση, βελτιωμένο χειρισμό, ακόμα καλύτερη ανατροφοδότηση, προσφέροντας καλύτερη οδηγική απόλαυση.

Στόχος της Ferrari ήταν να μεγιστοποιήσει την συνεργασία μεταξύ της αεροδυναμικής, των ελαστικών και των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου του αγωνιστικού. Το νέο αεροδυναμικό bodykit αυξάνει κατά 30% την κάθετη παραγόμενη αεροδυναμική πίεση στο μπροστινό μέρος, κατά 20% στον μπροστινό άξονα και συνολικά κατά 50% στις υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με την 488 Challenge.

Τα νέα ελαστικά της Pirelli, διαστάσεων 275/675-19 και 315/705-19, αυξάνουν τον έλεγχο της Ferrari 488 Challenge Evo στις στροφές, ενώ τα συστήματα E-Diff και το F1-TCS, που βασίζονται στο Side Slip Control (SSC), έχουν νέες ρυθμίσεις.

Το μοντέλο αποκτά νέο μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, μεγαλύτερο splitter και ένα νέο αεροδυναμικό στοιχείο σε σχήμα U, το οποίο σύμφωνα με την Ferrari τροφοδοτεί με αέρα στο σύστημα πέδησης. Κάτω από τους πλαϊνούς καθρέπτες έχουν προστεθεί δύο μικρές αεροτομές που εκτρέπουν τον αέρα στις εισόδους των intercooler, ενώ το πίσω μέρος έχει πολλές επιρροές από την FXX-K, με τον πίσω προφυλακτήρα να έχει δύο οπές για την απαγωγή του αέρα από το εσωτερικό των πίσω τροχών. Η αεροτομή είναι νέα και από κάτω της υπάρχει νέα γρίλια εξαγωγής του θερμού αέρα από τον χώρο του κινητήρα. Υπάρχει επίσης ένα νέο nolder στην πίσω πτέρυγα που αυξάνει την κάθετη αεροδυναμική παραγόμενη δύναμη.

Ο οδηγός μπορεί να τροποποιεί τα ποσά της κάθετης αεροδυναμικής παραγόμενης δύναμης τόσο στο μπροστά, όσο και στο πίσω μέρος, προκειμένου να ρυθμίσει όπως θέλει την ισορροπία του αυτοκινήτου, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει το ύψος της απόστασης από το έδαφος. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει διαφορετικές διαμορφώσεις της αεροδυναμικής, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας και των καιρικών συνθηκών.

Το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί και αυτό, με νέους, διαφορετικής σχεδίασης, δίσκους εμπρός και μεγαλύτερους δίσκους πίσω, με το νέο σύστημα πέδησης να φθείρει λιγότερο τα φρένα. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις μέσω του manettino, δύο για στεγνές και δύο για βρεγμένες συνθήκες), που αφορούν την ευαισθησία του συστήματος ABS.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι, παρόμοιο με αυτό των FXX-K Evo και 488 GTE. Διαθέτει ενσωματωμένα paddles, έχει βελτιωμένη εργονομία, ώστε ο οδηγός να μπορεί πάντα να διατηρεί τα χέρια του σε ιδανική θέση, προσφέροντας πλεονεκτήματα όσον αφορά την ορατότητα και τον έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου. Επίσης συναντάμε νέα κάμερα οπισθοπορείας που προέρχεται από την 488 GTE, η οποία βελτιώνει σημαντικά την ορατότητα στο πίσω μέρος.

Όλα τα εξαρτήματα και οι βελτιώσεις της 488 Challenge Evo, είναι διαθέσιμα ως κιτ αναβάθμισης και στην 488 Challenge.