BMW: Η παραγωγή των νέων M3 και M4 θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020

Σχετικά άρθρα

Τι και αν ήδη έχουμε δει την BMW να κατασκευάζει την νέα M3 σε κάποιο εργοστάσιό της; Ο Markus Flasch, το αφεντικό του τμήματος Μ της εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως η κανονική παραγωγή τόσο της νέας M3, όσο και της νέας M4, θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020, έτσι ώστε τα μοντέλα να βρίσκονται στις αντιπροσωπείες από τις αρχές του 2021.

Ο Flasch επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά πως οι νέες M3 και M4 θα προσφέρονται τόσο ως πισωκίνητες, όσο και ως τετρακίνητες, ενώ θα υπάρχουν διαθέσιμα τόσο ένα χειροκίνητο, όσο και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Μηχανικά θα φορούν τον S58 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα που διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.

Θα υπάρχουν διαθέσιμες τρεις εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η Competition έκδοση θα αποδίδει 510 άλογα με 600 Nm ροπής, ίσως και περισσότερα. Σε αυτές τις εκδόσεις τα αυτοκίνητα θα είναι τετρακίνητα, με τον εξακύλινδρο κινητήρα να συνδυάζεται μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων M8HP75 της ZF.

Το xDrive σύστημα τετρακίνησης θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που θα επιτρέπει τα μοντέλα να γίνονται πισωκίνητα. Το αυτοκίνητα θα διαθέτουν επίσης μια τροποποιημένη έκδοση της ενεργής ανάρτησης της M5, θα φορούν ειδικά υποπλαίσια μπροστά και πίσω, με το πλαίσιο να έχει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις των 3-Series και 4-Series.

Η τρίτη έκδοση θα είναι η “Pure”, απόδοσης 450 ίππων, που θα είναι πισωκίνητη, με τον κινητήρα να συνδυάζεται μόνο με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.

Αυτό που παραμένει άγνωστο είναι εάν οι νέες M3 και M4, θα αποκτήσουν τη νέα μεγάλη γρίλια της εταιρίας στο μπροστά μέρος τους, αν και όπως όλα δείχνουν, τουλάχιστον η Σειρά 4 (άρα και η M4;) θα την αποκτήσει, αφού ήδη έχει διαρρεύσει σχετική φωτογραφία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανάκληση για 5.702 BMW 5-Series

Η BMW ανακαλεί 5.702 5-Series και i5, παραγωγής μεταξύ 12 Ιανουαρίου 2024 και 29 Ιανουαρίου 2024 επειδή οι βάσεις ISOFIX στο πίσω κάθισμα μπορεί...

Η νέα BMW M5 σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr