Τι και αν ήδη έχουμε δει την BMW να κατασκευάζει την νέα M3 σε κάποιο εργοστάσιό της; Ο Markus Flasch, το αφεντικό του τμήματος Μ της εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως η κανονική παραγωγή τόσο της νέας M3, όσο και της νέας M4, θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020, έτσι ώστε τα μοντέλα να βρίσκονται στις αντιπροσωπείες από τις αρχές του 2021.
Ο Flasch επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά πως οι νέες M3 και M4 θα προσφέρονται τόσο ως πισωκίνητες, όσο και ως τετρακίνητες, ενώ θα υπάρχουν διαθέσιμα τόσο ένα χειροκίνητο, όσο και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Μηχανικά θα φορούν τον S58 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα που διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.
Θα υπάρχουν διαθέσιμες τρεις εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η Competition έκδοση θα αποδίδει 510 άλογα με 600 Nm ροπής, ίσως και περισσότερα. Σε αυτές τις εκδόσεις τα αυτοκίνητα θα είναι τετρακίνητα, με τον εξακύλινδρο κινητήρα να συνδυάζεται μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων M8HP75 της ZF.
Το xDrive σύστημα τετρακίνησης θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που θα επιτρέπει τα μοντέλα να γίνονται πισωκίνητα. Το αυτοκίνητα θα διαθέτουν επίσης μια τροποποιημένη έκδοση της ενεργής ανάρτησης της M5, θα φορούν ειδικά υποπλαίσια μπροστά και πίσω, με το πλαίσιο να έχει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις των 3-Series και 4-Series.
Η τρίτη έκδοση θα είναι η “Pure”, απόδοσης 450 ίππων, που θα είναι πισωκίνητη, με τον κινητήρα να συνδυάζεται μόνο με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.
Αυτό που παραμένει άγνωστο είναι εάν οι νέες M3 και M4, θα αποκτήσουν τη νέα μεγάλη γρίλια της εταιρίας στο μπροστά μέρος τους, αν και όπως όλα δείχνουν, τουλάχιστον η Σειρά 4 (άρα και η M4;) θα την αποκτήσει, αφού ήδη έχει διαρρεύσει σχετική φωτογραφία.