Η BMW ανακοίνωσε πως κατά το τρίτο τρίμηνο του 2019, είδε τα προ φόρων και τόκων κέρδη της να αυξάνονται κατά 33% στα 2,29 δισ. ευρώ, με τα έσοδα να παρουσιάζουν αύξηση 7,9% στα 26,67 δισ. ευρώ. Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκαν κατά +11,5% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2018, φτάνοντας τα 1,5 δισ. ευρώ.
Τα μέτρα ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας που έχουμε εφαρμόσει, αποφέρουν καρπούς. Οι επιδόσεις της BMW βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στον κλάδο των αυτοκινήτων.
δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Nicolas Peter.
Τα καθαρά κέρδη της γερμανικής εταιρίας αυξήθηκαν στα 1,52 δισ. ευρώ από τα 1,36 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο. Η BMW είδε το περιθώριο κέρδους της να αυξάνεται στο 6,6% κατά την διάρκεια του τρίτου τριμήνου, βελτιωμένο κατά 2,2% σε σύγκριση με το 4,4% πριν από ένα χρόνο. Οι παραδόσεις οχημάτων αυξήθηκαν κατά +3,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, στα 613.361 οχήματα.
Ο CEO της BMW, Oliver Zipse είπε:
Στο στάδιο των εννέα μηνών, βρισκόμαστε σε τροχιά ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας για το σύνολο του έτους. Εξετάζουμε περαιτέρω το μέλλον, αναγνωρίζοντας ότι ο ευρύτερος τεχνολογικός μετασχηματισμός αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για τον όμιλο BMW.
Είμαι πεπεισμένος ότι το επιχειρηματικό μοντέλο μας θα επωφεληθεί από αυτό. Το όχημα του μέλλοντος, με όλες τις ενσωματωμένες ψηφιακές λειτουργίες του, είναι ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας μίας πολυπλοκότητας που εξακολουθεί να υποτιμάται.
Η BMW θεωρεί πως η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα (υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά), θα διπλασιαστεί μέχρι το 2021, με τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων να αυξάνοντας ετησίως κατά 30% μεταξύ του 2021 και του 2025.