Η Audi στην έκθεση του Λος Άντζελες παρουσιάζει το E-tron Sportback, την Sportback έκδοση του E-tron που διαθέτει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτό. Έχει μήκος 4.901 χιλιοστά, πλάτος 1.935 χιλιοστά και ύψος 1.616 χιλιοστά με κεκλιμένη γραμμή οροφής, digital matrix LED φωτιστικά σώματα στον βασικό εξοπλισμό, με μια φωτεινή λωρίδα να συνδέει τα πίσω LED φωτιστικά σώματα μεταξύ τους.
Το Audi e-tron Sportback 55 quattro φορά δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 360 ίππων (408 στη λειτουργία boost) με 561 Nm ροπής (664 Nm στη λειτουργία boost), με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Η boost λειτουργία έχει διάρκεια 8 δευτερολέπτων και όταν είναι ενεργοποιημένη τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,7 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία του μοντέλου είναι 95 kWh (86,5 kWh ωφέλιμης) και είναι τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα των επιβατών. Με χρήση ταχυφορτιστή 150 kW, η μπαταρία φορτίζει στο 80% μέσα σε λιγότερο από μισή ώρα.
Το όχημα έχει αεροδυναμική σχεδίαση, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25 Cd (0,27 Cd το E-Tron), κάτι που βοηθά το E-tron Sportback 55 quattro να έχει αυτονομία 448 χιλιομέτρων ανά φόρτιση στον κύκλο WLTP.
Η έκδοση e-tron Sportback 50 quattro αποδίδει 313 άλογα με 540 Nm. Διαθέτει μικρότερη μπαταρία, 71 kWh (64,7 kWh ωφέλιμης), έχοντας αυτονομία 347 χλμ στον κύκλο WLTP. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
To ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης by default στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα και εάν ο οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ, τότε ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται άμεσα, ακόμη και πριν διαπιστωθεί ολίσθηση π.χ σε συνθήκες πάγου ή στις γρήγορες στροφές, όταν το αυτοκίνητο υποστρέφει ή υπερστρέφει. Το σύστημα ρυθμίζει συνεχώς την ιδανική κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων.
Η χαμηλή τοποθέτηση των εξαρτημάτων του συστήματος κίνησης εξασφαλίζει το κέντρο βάρους να είναι πολύ χαμηλότερα από ένα συμβατικό SUV, ενώ έχει επιτευχθεί ιδανική κατανομή φορτίου ανά άξονα σε αναλογία σχεδόν 50:50.
Το μοντέλο εφοδιάζεται με προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησης, πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση και ζάντες 19″ με ελαστικά 255/55 R19. Προαιρετικά διατίθενται ζάντες έως 22 ίντσες. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 615 λίτρων και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.655 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Το e-tron Sportback, όπως το e-tron θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες με το λανσάρισμά του στην Ευρώπη να έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2020.