To 2017 και μετά από 69 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων στην χώρα των καγκουρό, κατασκευάστηκε το τελευταίο “made in Australia” αυτοκίνητο, ένα Holden VFII Commodore Redline, καθώς και η Toyota είχε κάνει γνωστό ότι σταματά και αυτή τη παραγωγή αυτοκινήτων στην Αυστραλία. Η Holden, όμως, συνεχίζει την πορεία της στην Αυστραλία, αλλά η ζήτηση των SUV βάζει τέλος σε δύο σημαντικά μοντέλα της.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία της GM ανακοίνωσε ότι το 2020 θα αφαιρεθεί από την γκάμα της Holden το Commodore, μετά από 42 χρόνια εμπορικής πορείας. Η εξαιρετικά μειωμένη ζήτηση για μεγάλα αυτοκίνητα είναι υπεύθυνη για το “θάνατο” του αυστραλιανού Insignia, με τις πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας να μειώνονται από 217.882 μονάδες το 1998 σε λιγότερες από 9.000 αυτοκίνητα το 2019. Στο peak του, το 1998, η Holden πούλησε 94.642 Commodore, ενώ φέτος η εταιρεία αναμένει να πουλήσει περίπου 8.700 αυτοκίνητα, ή 37% λιγότερο από πέρυσι.

Εκτός του Commodore, η Holden θα καταργήσει για τον ίδιο λόγο και το Astra (ίδιο με το ευρωπαϊκό μοντέλο). Η ζήτηση για το hatchback έχει μειωθεί σημαντικά το 2019, καθώς οι πωλήσεις από την αρχή του έτους ανέρχονται σε 4.047 μονάδες, ή 54% λιγότερες από ό,τι ήταν το

Η απόφαση της εταιρίας να βάλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τα Commodore και Astra σημαίνει ότι η γκάμα της Holden το 2021 θα αποτελείται αποκλειστικά από SUV και pickups, καθώς και τη δεξιοτίμονη Corvette C8.