Και ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών γυρνά την πλάτη της στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου, αποδυναμώνοντας αισθητά τις τελευταίες σε βαθμό να είναι αμφίβολο το μέλλον τους, η Honda θεωρεί ότι παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτου έχουν ακόμα σημαίνουσα βαρύτητα.

Τελευταίο παράδειγμα η έκθεση αυτοκινήτου στο Los Angeles, στις αρχές του μήνα, όπου το περίπτερο της Honda σχεδιάστηκε για να λειτουργεί ως εικόνα της εταιρείας. Σε αυτό υπήρχαν δέντρα, ένας “ζωντανός τοίχος” φυτών και πλήθος διαφορετικών περιοχών, που επέτρεπε στους καταναλωτές/επισκέπτες να γνωρίσουν καλύτερα την εταιρία.

Για παράδειγμα, υπήρχε ένας χώρος με ένα τρακαρισμένο Civic και ειδικοί της εταιρίας μιλούσαν για τη σημασία των ζωνών σύγκρουσης και των αερόσακων επόμενης γενιάς. Ακόμα, υπήρχαν χώροι αφιερωμένοι για τη συμμετοχή της Honda στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, για τα φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα, για τα aftermarket αξεσουάρ, ενώ εντύπωση προκάλεσε η περιοχή στο -τεραστίων διαστάσεων περίπτερο της- που αφορούσε τη συμμετοχή της Honda στα esports.

Ο βοηθός αντιπρόεδρος του τμήματος δημοσίων σχέσεων Honda Αμερικής, Sage Marie, δήλωσε σχετικά:

Γενικά, η ιδέα του περιπτέρου μας ήταν να είναι πολύ φωτεινό και αισιόδοξο. Αν κοιτούσες γύρω σου στην υπόλοιπη αίθουσα της έκθεσης, θα έβλεπες ότι είναι κάπως σκοτεινή και μελαγχολική. Έτσι, κυριολεκτικά θέλαμε να είμαστε σαν ένας λαμπρός, λαμπερός φάρος. Το κύριο μέλημά μας είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες ένα περιβάλλον για να αγοράσουν αυτοκίνητα.

Από καταναλωτική άποψη, οι παρουσιάσεις αυτοκινήτων είναι σταθερές και αυξάνουν τη σημασία τους. Από δημοσιογραφική άποψη, η δυναμική τους αλλάζει σίγουρα. Ο τρόπος με τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες αξιοποιούν τις εκθέσεις αυτοκινήτου για να παρουσιάσουν τα νέα τους μοντέλα αλλάζει.

Σύμφωνα με έρευνα της Honda, περίπου το 70% των επισκεπτών των εκθέσεων αυτοκινήτου στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι έτοιμοι να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες από την έκθεση. Οπότε η ιαπωνική εταιρία θέλει να τραβήξει την προσοχή αυτών των αγοραστών.