Το Halo βρίσκεται εδώ και μερικά χρόνια στα μονοθέσια της Formula 1, στη προσπάθεια των ιθυνόντων να προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στους πιλότους, με την Ferrari πρόσφατα να προχωρά στη κατοχύρωση μιας πατέντας, στην οποία περιγράφει το πως θα μπορούσε να υλοποιήσει μια αντίστοιχη Halo προστασία στα αυτοκίνητα παραγωγής της.

Μια κολόνα, στο κέντρο του παρμπρίζ, επιτρέπει στις πλαϊνές κολόνες να γίνουν ακόμη πιο λεπτές, με την Ferrari να λύνει το πρόβλημα της μειωμένης ορατότητας που δημιουργεί το πάχος της κεντρικής κολόνας, με λύση αντίστοιχη με αυτή της 14χρονης που σκέφτηκε έναν απλό τρόπο για την μείωση των τυφλών σημείων.

Μια εξωτερική κάμερα καταγράφει την εικόνα, με έναν προτζέκτορα να προβάλει σε πραγματικό χρόνο την εικόνα στο εσωτερικό τόσο της κεντρικής κολόνας, όσο και τον πλαϊνών. Παρόμοια υλοποίηση εφαρμόζεται και για το σύστημα που αντικαθιστά τον κεντρικό καθρέπτη.

Η κεντρική κολόνα, σύμφωνα με την Ferrari, αυξάνει την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ ταυτόχρονα θα χρησιμεύει και ως δίαυλος εισόδου αέρα στο εσωτερικό. Επίσης η συγκεκριμένη υλοποίηση θα επιτρέπει την κάθετη τοποθέτηση των υαλοκαθαριστήρων, κάτι που θα παρέχει και σημαντικά αεροδυναμικά οφέλη όπως αναφέρει η Ferrari.

Το εντυπωσιακό είναι πως το συγκεκριμένο Halo σύστημα μπορεί να τοποθετηθεί τόσο σε coupe μοντέλα, όσο και σε ανοικτά, με μαλακή υφασμάτινη οροφή. Παραμένει άγνωστο εάν και πότε η Ferrari θα δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο παραγωγής με τέτοια Halo προστασία.