O CEO της Honda, Takahiro Hachigo, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως τα υβριδικά μοντέλα θα διαδραματίσουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο στη μείωση των εκπομπών ρύπων της εταιρίας του, σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά μοντέλα και αυτό γιατί λίγοι είναι εκείνοι οι άνθρωποι που θέλουν σήμερα να αποκτήσουν, πραγματικά, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ο Hachigo πρόσθεσε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα γίνουν mainstream σύντομα, αφού είναι αντιμέτωπα με σημαντικές προκλήσεις, όπως οι υποδομές φόρτισης, αλλά και οι μπαταρίες τους.

1Διάβασε επίσης

Honda: Τα ηλεκτρικά δεν θα γίνουν σύντομα mainstream

Η ιαπωνική εταιρία θέλει το 100% των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025. Γι’αυτό επιταχύνει περαιτέρω τα σχέδια εξηλεκτρισμού της για την Ευρώπη, μεταφέροντας για το 2022 το στόχο της να εξοπλίσει όλα τα ευρωπαϊκά της μοντέλα ευρείας κυκλοφορίας με ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης.

Στο πλαίσιο αυτής της επιτάχυνσης, 6 ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα λανσαριστούν τους επόμενους 36 μήνες, με το Honda e και το νέο υβριδικό Jazz, να ανοίγουν τον δρόμο, ενώ θα ακολουθήσουν ένα ακόμη ηλεκτρικό όχημα και μία σειρά μοντέλων e:HEV.

Η εστίαση της Honda στα υβριδικά συστήματα γίνεται ως μέσο για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, παρέχοντας παράλληλα στους πελάτες της έναν αξιόπιστο συμβιβασμό: χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές, αλλά χωρίς περιορισμούς στην αυτονομία και τους μεγάλους χρόνους φόρτισης. Τα υβριδικά οχήματα θεωρούνται ευρέως ένα βήμα προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης, με την Honda να πιστεύει πως αυτά σήμερα συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων.

Τέλος ο Hachigo είπε πως η Honda δεν ενδιαφέρεται για συγχώνευση με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά δηλώνει ανοικτή σε συνεργασίες, σαν και αυτή που έχει με την GM, η οποία είναι κερδοφόρα και για τις δύο εταιρίες και δεν απαιτεί δέσμευση κεφαλαίων. Honda και GM συνεργάζονται σε κυψέλες υδρογόνου, μέρη ηλεκτρικών οχημάτων και στην Cruise.