Κατά την διάρκεια του Ρωσικού Grand Prix στο Sochi, η McLaren ανακοίνωσε ότι στο τέλος του 2020 δεν θα ανανεώσει τη συνεργασία της με τη Renault και την προμήθεια των power units από την γαλλική εταιρία, και αν’αυτού θα επιστρέψει –από το 2021 και για τουλάχιστον 4 χρόνια– στη Mercedes, την οποία είχε απορρίψει το 2014.

Στην κοινή -εκείνη- συνέντευξη τύπου του Zak Brown και του Toto Wolff, ο δεύτερος είχε δηλώσει πως η συνεργασία με την βρετανική ομάδα δεν επηρεάζει την μελλοντική της εμπλοκή στην F1 και ότι η Mercedes θα βρίσκεται στο grid -ως ομάδα- και το 2021.

Από την πρώτη στιγμή, όμως, τέθηκε το ερώτημα για το μέλλον της γερμανικής ομάδας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και έχουν κυκλοφορήσει φήμες ότι η γερμανική εταιρία θα μείνει στην F1 μόνο ως προμηθευτής power units, καθώς ο νέος CEO της Daimler, Ola Kallenius, έχει δεύτερες σκέψεις, καθιστώντας το μέλλον της Mercedes στην F1 αμφίβολο.

Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει σε πρόσφατη συνέντευξη του και ο επικεφαλής της Mercedes-AMG F1 Petronas, Toto Wolff, λέγοντας:

Πρόκειται για ένα ζήτημα το οποίο συζητάμε σήμερα. Με έμφαση στην “ύπαρξη”. Αυτές οι συνομιλίες δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Μπορείς επίσης να πεις: “Είχαμε μια πολύ επιτυχημένη περίοδο, δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα άλλο. Ας κάνουμε κάτι άλλο. Υπάρχει κάτι που μπορεί να ειπωθεί και για τα δύο.”

Μια ενδεχόμενη αποχώρηση της Mercedes μετά το 2020 θα είχε φυσικά σημαντικές συνέπειες για τη F1 το 2021, και για το μέλλον Lewis Hamilton και Valtteri Bottas.