Η PSA Group και η Fiat Chrysler Automobiles αποφάσισαν να συγχωνευθούν και η οικογένεια της Peugeot σκοπεύει να αυξήσει τη συμμετοχή της, το συντομότερο δυνατόν, στον νέο όμιλο. Οι δύο εταιρίες κατέληξαν σε δεσμευτική συμφωνία συγχώνευσης τον Δεκέμβριο του 2019, η οποία θα τους επιτρέψει να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, πίσω από το VW Group, την Toyota και την Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi.
Ο Jean-Philippe Peugeot τόνισε πως η αύξηση του ποσοστού της οικογένειας του στη νέα εταιρεία αποτελεί βασικό στόχο. Η οικογένεια θέλει να κατέχει το 6,2% της νέας εταιρίας και μπορεί να αυξήσει το μερίδιο της κατά 2,5% μόνο με την απόκτηση μετοχών από την γαλλική κρατική επενδυτική τράπεζα Bpifrance Participations και την κινεζική Dongfeng Motors, δύο εταιρίες που είναι μέτοχοι της PSA.
Διάβασε επίσης
Ο Jean-Philippe Peugeot είπε πως προσδοκά ότι το γαλλικό κράτος, που εκπροσωπείται μέσω της Bpifrance, θα αποχωρήσει από το μετοχικό σχήμα της νέας εταιρείας, ενώ τόνισε πως η Peugeot θεωρεί πως η Dongfeng θα πουλήσει μέρος των μετοχών που κατέχει στην PSA, που σήμερα φτάνει στο 12,2%, αλλά θα μειωθεί περίπου στο 6% στη νέα εταιρία που θα δημιουργηθεί μετά την συγχώνευση της PSA με την FCA, έτσι ώστε να μην προκληθούν εντάσεις στις εμπορικές σχέσεις ανάμεσα στις ΗΠΑ και στη Κίνα, αλλά και να δώσουν το “ok” οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ στη συγχώνευση της PSA με την FCA.