Τον Μάιο του 2019, η Cadillac παρουσίασε τα νέα CT4-V και CT5-V, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Αμερικής εντός των επόμενων εβδομάδων. Το CT4-V φορά τον 2,7-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 324 ίππων με 500 Nm ροπής, ενώ το CT5-V εξοπλίζεται με τον 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 360 ίππων με 542 Nm ροπής. Όταν παρουσιάστηκαν τα μοντέλα, πολλοί ήταν αυτοί που απογοητεύτηκαν, καθώς το CTS-V διέθετε έναν 6.2-λίτρων V8 κινητήρα, απόδοσης 640 ίππων και 854 Nm. Δύο, όμως, μέρες μετά τα αποκαλυπτήρια των CT4-V και CT5-V, η Cadillac έδωσε μερικές φωτογραφίες των δυνατότερων εκδόσεων των δύο μοντέλων.

Αρχικά είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι κάτω από το καπό του δυνατότερου CT5-V θα υπήρχε ο 4,2-λίτρων V8 twin-turbo Blackwing κινητήρας, απόδοσης 550 ίππων με 850 Nm ροπής, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το καπό του CT6-V. Η φήμη, όμως, γρήγορα διαψεύστηκε γιατί πρώτον δεν χωράει στο χώρο του κινητήρα του αυτοκινήτου, λόγω του σχεδιασμού του με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, που τον καθιστά πιο φαρδύ και πιο ψηλό από τον 6,2-λίτρων κινητήρα του CTS-V, που ουσιαστικά αντικαθιστά. Ο δεύτερος και κυριότερος λόγος που η Cadillac αποφάσισε να μην τοποθετήσει τον νέο της κινητήρα στο CT5-V (και στο Escalade) είναι το κόστος ανάπτυξης.

Φαίνεται, όμως, ότι η πιο hot έκδοση του νέου CT5-V θα φορέσει τον κομπρεσοράτο 6.2-λίτρων V8 κινητήρα, τον ίδιο που είχε και το CTS-V, χωρίς ωστόσο να είναι γνωστή η απόδοση του. Παρόλα αυτά αναμένεται να ξεπερνάει τα 600 άλογα.

Αναφορές θέλουν τα δυνατότερα CT4-V και CT5-V να προσφέρονται τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τέλος, δεν είναι γνωστό πως θα ονομαστεί η νέα πιο δυνατή έκδοση του CT5-V, η οποία θα φέρει επιθετικότερο bodykit με μεγάλες εισαγωγές αέρα, πλαϊνές ποδιές, νέους προφυλακτήρες, αεροτομή και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.