Η Mazda ανακοίνωσε πως κατά το πρώτο 9μηνο του οικονομικού έτους 2019-20, (Απρίλιος- Δεκέμβριος 2019), πούλησε 1.106.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, με την Ευρωπαϊκή αγορά να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση πωλήσεων οχημάτων στο συγκεκριμένο 9μηνο, εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 14% και φτάνοντας τις 195.000 μονάδες.
Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά για τη Mazda στην Ευρώπη, συνέβαλε στην επίτευξη αυτού του αποτελέσματος με πωλήσεις 54.000 μονάδων (+10%), ενώ οι πωλήσεις στην Μεγάλη Βρετανία έφτασαν τις 27.000 μονάδες, με 7% ετήσια αύξηση και παρά τις τάσεις της αγοράς.
Στην εντός έδρας αγορά της Ιαπωνίας, η Mazda κατέγραψε πωλήσεις που έφτασαν τις 139.000 μονάδες. Οι πωλήσεις στην αγορά της Β. Αμερικής ανήλθαν στις 305.000 μονάδες. Οι επιδόσεις των πωλήσεων της Mazda για την περίοδο των πρώτων εννέα μηνών του οικονομικού έτους, απέφεραν στην εταιρεία έσοδα της τάξεως των 2.556,3 δισ. γιεν (21,13 δισ ευρώ), λειτουργικά κέρδη 32,3 δισ. γιεν (267 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη 32.4 δισ γιεν (268 εκατομμύρια ευρώ).
Η Mazda προβλέπει πως μέχρι τον Μάρτιο του 2019, όπου λήγει το φετινό οικονομικό έτος, θα πουλήσει 1,5 εκατ. αυτοκίνητα, αναθεωρώντας τον αρχικό της στόχο για 1,55 εκατ. πωλήσεις, λόγω της μείωσης των πωλήσεων σε Ιαπωνία, Κίνα και Αυστραλία.
Ωστόσο, λόγω των ευνοϊκών επιπτώσεων των αναθεωρημένων παραδοχών στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι προβλέψεις για λειτουργικά κέρδη ύψους 60 δισ. γιεν (496 εκατομμυρίων ευρώ) και καθαρών εσόδων ύψους 43 δισ. γιεν (355 εκατομμυρίων ευρώ) παραμένουν αμετάβλητες.
Η Mazda έχει θέσει ως στόχο να πουλά ετησίως 1,8 εκατ. αυτοκίνητα το οικονομικό έτος 2024-2025 που λήγει στις 31 Μαρτίου 2025.