Ο Elon Musk θεωρεί πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα οδηγήσουν σε πτώση των τιμών των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, μέσα στα επόμενα χρόνια. Το αφεντικό της Tesla έκανε τη παραπάνω δήλωση, απαντώντας σε ένα tweet που ανέφερε την είδηση πως η Μεγάλη Βρετανία θα απαγορεύσει τις πώλησης αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου από το 2035

Ο Musk πιστεύει πως η αξία των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα μειώνονται χρόνο με τον χρόνο, λόγω της έλευσης όλων και περισσότερων ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά.

Στις σχετικές ειδήσεις η Tesla ξαναξεκίνησε την παραγωγή του Gigafactory εργοστασίου της στη Σαγκάη, το οποίο είχε σταματήσει να κατασκευάζει Model 3 λόγω του κοροναϊού.

Τέλος, σε ότι αφορά τον θάνατο του Walter Huang, ο οποίος τον Μάρτιο του 2018, έχασε τη ζωή του όταν τράκαρε με το Tesla Model X του, το οποίο είχε ενεργοποιημένο το Autopilot. Με την δίκη να ξεκινά στις 25 του μηνός, έγινε γνωστό πως ο Huang είχε παραπονεθεί στη γυναίκα του, πριν συμβεί το μοιραίο δυστύχημα, πως στο σημείο που έχασε τη ζωή του, το Autopilot είχε εμφανίσει δυσλειτουργία και άλλες φορές.

Η οικογένεια του Huang έχει μηνύσει την Tesla, κατηγορώντας την πως αιτία του δυστυχήματος ήταν το Autopilot, την ώρα που η Tesla κατηγορεί τον οδηγό, ενώ η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (NTSB), στην προκαταρκτική της έκθεση ανέφερε πως το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο, με το αυτοκίνητο να κινείτο με 120 χλμ/ώρα τη στιγμή του δυστυχήματος. Το Autopilot είχε ενεργοποιηθεί συνολικά 4 φορές μέσα στα 32 λεπτά της διαδρομής, ενώ η λειτουργία υποβοήθησης του οδηγού ήταν ενεργοποιημένη τα τελευταία 18 λεπτά και 55 δευτερόλεπτα πριν από το ατύχημα.

15 λεπτά πριν το ατύχημα, τα συστήματα του Model X ειδοποίησαν τον οδηγό με δύο οπτικές και μια ακουστική προειδοποίηση, προτρέποντας τον οδηγό να βάλει τα χέρια στο τιμόνι, αλλά αυτός δεν το έκανε.

Οκτώ δευτερόλεπτα πριν την σύγκρουση, το αυτοκίνητο ακολουθούσε ένα προπορευόμενο όχημα με ταχύτητα 104 χλμ/ώρα. Επτά δευτερόλεπτα πριν από το ατύχημα, το Model X άρχισε να κινείται αριστερά, ενώ συνέχισε να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα. Στα 6 δευτερόλεπτα, το Tesla δεν ακολουθούσε πλέον άλλο όχημα, ενώ ο οδηγός δεν είχε τα χέρια στο τιμόνι τα τελευταία κρίσιμα 6 δευτερόλεπτα πριν συμβεί το ατύχημα.

Τρία δευτερόλεπτα πριν συμβεί η σύγκρουση, το Tesla Model X κινούνταν με 120 χλμ/ώρα. Κατά τη σύγκρουση, το σύστημα έκτακτου φρεναρίσματος και αλλαγής κατεύθυνσης δεν ενεργοποιήθηκαν.

Μετά τη σύγκρουση με την μπαριέρα, το Tesla Model X τράκαρε με δύο άλλα αυτοκίνητα. Η μπαταρία 400-volt του αυτοκινήτου πήρε φωτιά κατά τη σύγκρουση. Η φωτιά έσβησε μέσα σε 10 λεπτά από τους πυροσβέστες, αλλά οι μπαταρίες ξαναπήραν φωτιά την ίδια μέρα, όπως και πέντε ημέρες μετά το ατύχημα.