Το τριήμερο που μας πέρασε, από 14 έως 16 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε στην Osaka της Ιαπωνίας η 24η έκθεση Auto Messe, μια ετήσια έκθεση των βελτιωτικών εταιριών της χώρας, που φέτος μάζεψε 207.479 επισκέπτες.

1

Εκεί είχε περίπτερο και η Toyota Gazoo Racing, όπου εκτός από το αγωνιστικό Yaris WRC είχε και το νέο GR Yaris βαμμένο στο εντυπωσιακό κόκκινο (Emotional Red II) χρώμα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι στην Performance έκδοση, και ακόμα πιο ειδικά στην 1st Edition αυτής.

2

Όπως ξέρεις, το ιαπωνικό hot hatch θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την Standard και την Performance, οι οποίες πατάνε σε ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/40. Η πρώτη, όμως, εξοπλίζεται με τα ελαστικά SP Sport Maxx 050 της Dunlop και έχει “ανοιχτά” διαφορικά, ενώ η δεύτερη φοράει τα Pilot Sport 4S της Michelin και διαθέτει μηχανικά διαφορικά εμπρός/πίσω και ζάντες από ακόμα ελαφρύτερο υλικό.

Να θυμίσω πως μηχανικά το GR Yaris κινείται από ένα ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο 1.600αρη turbo κινητήρα, απόδοσης 261 ίππων και 360 Nm (272 άλογα και 370 Nm η ιαπωνική έκδοση) κάτι που τον καθιστά τον πιο δυνατό τρικύλινδρο κινητήρα στον κόσμο. Διαθέτει single scroll turbo, με την κυλινδροκεφαλή, το μπλοκ, τις βαλβίδες, τους αυλούς εισαγωγής και τα υπόλοιπα περιφερειακά να έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας WRC2 (R5).

3

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, και σύμφωνα με την Toyota, το GR Yaris ολοκληρώνει το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,5 δευτ, έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

4Διάβασε ακόμα

Επίσημο: Toyota GR Yaris με 261 άλογα

Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης GR-FOUR 4WD προέρχεται από το RAV4, και μεταβάλει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα.