Marko: Και ο κινητήρας της Honda κρίνει αν θα σπάσει το συμβόλαιο του ο Verstappen με τη Red Bull

Σχετικά άρθρα

Όταν μιλάμε για κλειστά συμβόλαια εκατομμυρίων, αυτά συνήθως περικλείουν πολύ μικρές ελευθερίες για όποιον θελήσει να το “σπάσει”, ή αν γίνει αυτό συνήθως συνοδεύονται από σημαντικά χρηματικά ανταλλάγματα.

Στις αρχές του χρόνου, ο Max Verstappen αποφάσισε να επεκτείνει τη συνεργασία του με την ομάδα της Red Bull μέχρι και το 2023, καθώς το υπάρχον έληγε στο τέλος του 2020. Αν ο Ολλανδός τηρήσει το συμβόλαιο του, το 2023 θα είναι η όγδοη χρονιά του με τα χρώματα της αυστροαγγλικής ομάδας.

Ο σύμβουλος της Red Bull Motorsport, Helmut Marko, έδωσε σήμερα μια συνέντευξη σε γερμανικό μέσο, και μεταξύ άλλων μίλησε για τον Max Verstappen και το συμβόλαιο του. Ο Marko είπε ότι ο 22-χρονος Ολλανδός ήταν ικανοποιημένος με την RB16, και θεωρεί ότι η ομάδα του είναι αυτή που θα παλέψει με την Mercedes για τον φετινό τίτλο, καθώς η τελευταία είναι για μια ακόμα χρονιά το φαβορί για την κατάκτηση των τίτλων, και όχι η Ferrari.

Όταν ρωτήθηκε γιατί πιστεύει ότι η γερμανική ομάδα έχει ακόμα το “πάνω” χέρι, ο 76χρονος Αυστριακός είπε:

Ο κινητήρας παραμένει η σημαντικότερη σταθερά. Ο Lewis Hamilton βρίσκεται σε ένα σύννεφο με τους έξι τίτλους του, όλη η ομάδα είναι συμπαγής και γεννημένη για επιτυχία. Υπάρχει όμως μια ευκαιρία εδώ. Όταν έχεις μια σταθερότητα ως ομάδα, είναι το καλύτερο. Είναι σημαντική ώθηση για τα κίνητρα των εργαζομένων. Από την άλλη πλευρά, δώσαμε την ευκαιρία στον Verstappen, ρισκάραμε και τώρα θέλουμε να καρπωθούμε τα οφέλη.

Συνεχίζοντας, ο Marko ρωτήθηκε για τα λόγια του Toto Wolff, ο οποίος ανέφερε ότι υπάρχουν σίγουρα ρήτρες για το σπάσιμο του συμβολαίου του Ολλανδού, με τον Marko να το επιβεβαιώνει, λέγοντας:

Υπάρχουν μερικές, αλλά όσο έχουμε ανταγωνιστικό κινητήρα, πρέπει να οδηγεί για μας. Πώς ορίζεται αυτό; Η μέγιστη απόσταση μεταξύ του κινητήρα μας και του κορυφαίου να είναι δύο δέκατα του δευτερολέπτου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr