Η Pagani ανέβασε ένα σχεδόν 13 λεπτών ντοκιμαντέρ που μας εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια την ανάπτυξη και την εξέλιξη της Huayra Roadster BC

Όπως θα ακούσεις τον Horacio Pagani, η ιδέα της Huayra Roadster BC ξεκίνησε το 2017 όταν η εταιρία ξεκίνησε να δέχεται προτάσεις από πελάτης για την Roadster έκδοση της Huayra BC, η οποία είχε παρουσιαστεί το 2016. Η Pagani αρχικά δεν είχε στα πλάνα της την Huayra Roadster BC, αλλά με την ζήτηση να αυξάνεται όλο και περισσότερο, πάρθηκε η απόφαση κατασκευής της.

Το hypercar ζυγίζει 1.250 κιλά κάνοντας εκτενή χρήση carbon και τιτανίου. Σε σχέση με την κλειστή Huayra BC, έχει διαφορετική πίσω αεροτομή, διαφορετική εισαγωγή αέρα, νέους προφυλακτήρες και αρκετές ακόμη αεροδυναμικές διαφορές. Έχει αφαιρούμενη σκληρή οροφή κατασκευασμένη από carbon και κίνηση παίρνει από τον V12 6,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 800 ίππων με 1.050 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Xtrac που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, με το monocoque σασί να είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και carbon, που βελτιώνει κατά 12% την στρεπτική ακαμψία και κατά 20% στην ευκαμψία.

Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου είναι τέτοια που παράγει 500 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 280 χλμ/ώρα, με την Pagani να τοποθετεί 6 απολήξεις εξατμίσεων. Είναι σε θέση να παράγει 1,9G πλευρικής επιτάχυνσης, μέγιστη επιτάχυνση 2,2G και 2,2G κατά το φρενάρισμα.

Η παραγωγή του μοντέλου θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες, με την κάθε μια να κοστίζει 3.085.000 χωρίς τους φόρους κάθε χώρας. Και οι 40 έχουν ήδη πουληθεί.