Η ιδέα πίσω από το project ήταν να κατασκευαστεί ένας “pocket-rocket”, χρησιμοποιώντας το πολύ ελαφρύ αμάξωμα ενός αυτοκινήτου πόλης της δεκαετίας του ’90, και τα μηχανικά μέρη από εγνωσμένης αξίας αυτοκίνητο. Και κάπως έτσι γεννήθηκε το 106 Evolution, όπου ως βάση είναι το πλαίσιο ενός απλού Peugeot 106, με τον 1,1-λίτρων κινητήρα, βάρους 950 κιλών.
Στη συνέχεια, ο Phildar, ο δημιουργός αυτού του θηρίου, είχε την ιδέα να τοποθετήσει τον 2,0-λίτρο turbo κινητήρα ενός Mitsubishi Lancer Evolution, καθώς και το σύστημα τετρακίνησης του. Ο κινητήρας φυσικά δεν έμεινε stock, καθώς πλέον διαθέτει έμβολα της Wiseco, μπιέλες της Howards, aftermarket κυλινδροκεφαλή, εκκεντροφόρους της Kelford και πολλά άλλα. Ο κινητήρας συνδέεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων της Quaife, με το transfer case και οι άξονες να προέρχονται από το Lancer Evolution.
Εμφανισιακά, δεν έχει μείνει τίποτα εργοστασιακό πάνω στο αυτοκίνητο, καθώς το bodykit προέρχεται από το αγωνιστικό 106 Maxi, με τις πόρτες να είναι από ανθρακονήματα, ενώ το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί τελείως και έχουν τοποθετηθεί δύο αγωνιστικά καθίσματα της Sparco, μαζί με το ταμπλό AIM MXL STRADA. Τέλος, υπάρχει ένα roll cage έξι σημείων για την ασφάλεια των επιβατών.
Στα μελλοντικά σχέδια του ιδιοκτήτη είναι η κατασκευή και τοποθέτηση οροφής, καπό και κάλυμμα του χώρου αποσκευών από carbon.