Μετά την χθεσινή διαρροή η Hyundai παρουσίασε επίσημα την έβδομη γενιά του Elantra. Το μοντέλο αποκτά νέα σχεδίαση η οποία ενισχύει τον προοδευτικό χαρακτήρα του μέσω των δυναμικών γραμμών του, με την εταιρία να αναφέρει ότι οι τεχνολογικές λύσεις αιχμής και οι καινοτομίες στο σχεδιασμό του είναι η αιτία για την πολυεδρική εμφάνιση του, με την μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα να είναι τοποθετημένα χαμηλά για να τονίσουν το σπορ χαρακτήρα του.

Η Hyundai ευελπιστεί ότι με τo νέο Elantra θα ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις της, καθώς αυτό διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών λύσεων και συστημάτων. Με το μοντέλο η εταιρία θέλει να αναζωογονήσει την αγορά των sedan, μετά την παρουσίαση των Sonata και Grandeur. Η ύπαρξη τριών γραμμών που συναντώνται σε ένα σημείο είναι το κύριο στοιχείο της γλώσσας σχεδίασης, με το σουλούπι να δείχνει τολμηρό.

Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα που χαρίζει 2 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, με το μήκος του νέου Elantra να έχει αυξηθεί κατά 5,6 εκατοστά, το πλάτος κατά 2,5 εκατοστά, ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 2 εκατοστά, σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά.

Στο εσωτερικό υπάρχει διάκτινο τιμόνι, οθόνη αφής 8″ ή 10,25″ που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″, κρυφός φωτισμός με 64 διαφορετικά χρώματα, ασύρματος φορτιστής smartphone και ηχοσύστημα της Bose με οκτώ ηχεία.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας συναντάμε μεταξύ άλλων τα Forward Collision Avoidance Assist με Pedestrian Detection, Lane Keeping Assist, Lane Following Assist, High Beam Assist, κάμερα οπισθοπορείας, ενεργό Cruise Control, Blind-Spot Collision Avoidance Assist με Rear Cross-Traffic Alert και Reverse Parking Collision Avoidance Assist, Safe Exit Warning και Highway Driving Assist.

Μηχανικά προσφέρεται με τον 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 147 ίππων και 179 Nm ροπής που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και με τον 1.600άρη GDI υβριδικό κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 1,32 kWh.

Το σύνολο συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και αποδίδει 139 άλογα με 264 Nm ροπής, με την Hyundai να λέει πως με αυτόν τον κινητήρα το νέο Elantra έχει μέση κατανάλωση 4,7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

Η Hyundai κατά την παρουσίαση του μοντέλου είπε πως το νέο Elantra θα προσφέρεται και σε N Line έκδοση, ενώ δεν επιβεβαίωσε τις φήμες για γρήγορη N έκδοση.