Στις αρχές του μήνα, η η Briggs Automotive Company παρουσίασε τη νέα γενιά του του Mono, και ο Henry Catchpole πήγε στο εργοστάσιο της μικρής βρετανικής εταιρίας, λίγο έξω από το Liverpool και είχε μια άκρως ενδιαφέρουσα κουβέντα με τον Ian Briggs, ένα από τα δύο αδέρφια που έχουν την εταιρία (ο άλλος είναι ο Neil).

1

Μπορεί η δεύτερη γενιά του εντυπωσιακού μοντέλου να μην έχει μεγάλες διαφορές εμφανισιακά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, είναι όμως συθέμελα καινούριο. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, το Mono πλέον εφοδιάζεται με έναν 2,3-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, αφήνοντας στο παρελθόν το ατμοσφαιρικό σύνολο, που “ούρλιαζε” μέχρι τις 8.800 σ.α.λ.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 332 άλογα και 400 Nm ροπή, μια αύξηση 27 ίππων, και πληροί τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 6d. Παρόλα αυτά, το βάρος του έχει παραμείνει χαμηλά, καθώς ζυγίζει μόλις 570 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε αναλογία 1,7 κιλών ανά ίππο. Για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,7 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 274 χλμ/ώρα.

2

To πλαίσιο είναι από μαγνήσιο, ενώ τα κεραμικά φρένα μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 2,55 κιλά ανά γωνία. Ακόμα, πατάει σε ζάντες από γραφένιο με ελαστικά Pirelli Trofeo R, η εξάτμιση είναι από τιτάνιο, οι δαγκάνες των φρένων είναι της AP Racing, ενώ το πάτωμα του Mono R είναι εξ’ολοκλήρου φτιαγμένο από carbon.

3Διάβασε ακόμα

Επίσημο: BAC Mono με νέο turbo κινητήρα, 332 ίππων

Οι αναρτήσεις δύο δρόμων είναι της Ohlins, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι μεγαλύτερο και πιο χαμηλά τοποθετημένο για καλύτερη διαχείριση των μαζών. Για τον ίδιο λόγο, θέση έχει αλλάξει και η μπαταρία του αυτοκινήτου.