Όπως είχε υποσχεθεί, η Briggs Automotive Company παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του του Mono. Μπορεί η δεύτερη γενιά του εντυπωσιακού μοντέλου να μην έχει μεγάλες διαφορές εμφανισιακά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, είναι όμως συθέμελα καινούριο.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, το Mono πλέον εφοδιάζεται με έναν 2,3-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, αφήνοντας στο παρελθόν το ατμοσφαιρικό σύνολο, που “ούρλιαζε” μέχρι τις 8.800 σ.α.λ. Ο νέος κινητήρας αποδίδει 332 άλογα και 400 Nm ροπή, μια αύξηση 27 ίππων, και πληροί τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 6d. Παρόλα αυτά, το βάρος του έχει παραμείνει χαμηλά, καθώς ζυγίζει μόλις 570 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε αναλογία 1,7 κιλών ανά ίππο. Για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,7 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 274 χλμ/ώρα.

Σχεδιαστικά, το νέο BAC Mono διατηρεί το DNA της εταιρίας, αλλά διαθέτει επαναστατικά νέα υλικά και τεχνολογίες, προσφέροντας ασυναγώνιστες επιδόσεις στον δρόμο και στις πίστες. H εταιρία αναφέρει ότι όλες οι επιφάνειες του νέου Mono έχουν σχεδιαστεί από το μηδέν και 44 εξαρτήματα από carbon έχουν αντικατασταθεί για να δώσουν στο αυτοκίνητο μια πιο επιθετική και φουτουριστική στάση. Αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι το ύψος έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. ενώ το μήκος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. σε σχέση με το παρελθόν.

To πλαίσιο είναι από μαγνήσιο, ενώ τα κεραμικά φρένα μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 2,55 κιλά ανά γωνία. Ακόμα, πατάει σε ζάντες από γραφένιο με ελαστικά Pirelli Trofeo R, η εξάτμιση είναι από τιτάνιο, οι δαγκάνες των φρένων είναι της AP Racing, ενώ το πάτωμα του Mono R είναι εξ’ολοκλήρου φτιαγμένο από carbon. Οι αναρτήσεις δύο δρόμων είναι της Ohlins, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι μεγαλύτερο και πιο χαμηλά τοποθετημένο για καλύτερη διαχείριση των μαζών. Για τον ίδιο λόγο, θέση έχει αλλάξει και η μπαταρία του αυτοκινήτου.

H τιμή του στην Αγγλία ξεκινά από τα £165.950 (€190.900), και έχει πάρει έγκριση τύπου για να είναι νόμιμο να κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές της Ευρώπης.