Η κινέζικη Nio ξεκίνησε ως μια εταιρία που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την Tesla αλλά το μέλλον της εταιρίας είναι αβέβαιο, λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης των μοντέλων της από το καταναλωτικό κοινό, από τη μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα στη Κίνα, αλλά και λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Nio ανακοίνωσε πως το ταμειακό υπόλοιπο ύψους 151,7 εκατ. δολαρίων που είχε στις 31 Δεκεμβρίου του 2019 δεν επαρκεί για να καλύψει το κεφαλαίο κίνησης και την ρευστότητά που απαιτούνται προκειμένου να λειτουργήσει απρόσκοπτα τους επόμενους 12 μήνες.

Έτσι η εταιρία αναγκάστηκε να προχωρήσει σε ιδιωτικές τοποθετήσεις μετατρέψιμων ομολογιών τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, ύψους 435 εκατ. δολαρίων για να υποστηρίξει τις δραστηριότητές της και για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων της. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας, το 2019 εμφάνισε ζημιές 1,2 δισ. δολαρίων, 17,2% περισσότερο από το 2018. Η εταιρία πούλησε 20.565 αυτοκίνητα καθ΄όλη τη διάρκεια του 2019.

Τον περασμένο μήνα, υπέγραψε συμφωνία με την κυβέρνηση της πόλης Hefei για να αντλήσει περισσότερα από 1,42 δισεκατομμύρια δολάρια ώστε να δημιουργήσει νέες εγκαταστάσεις παραγωγής.

Η εταιρία έχει στο μετοχικό της κεφάλαιο την Κινέζικη Tencent Holdings και την Hillhouse Capital Management.