Ο Gordon Murray, ο άνθρωπος που σχεδίασε την θρυλική McLaren F1 τον ερχόμενο Μάιο έχει ανακοινώσει πως θα παρουσιάσει το T.50, ένα νέο supercar που-σύμφωνα με τον Murray- αντλεί έμπνευση “από την αγνότητα και την απλότητα” της McLaren F1, μιας και κανένα μοντέλο από τότε δεν έχει καταφέρει να γίνει ο πραγματικός διάδοχός της, ενώ παράλληλα θα είναι το πιο αγνό, ελαφρύ και το πιο επικεντρωμένο στον οδηγό supercar που κατασκευάστηκε ποτέ.

Ο Murray υπόσχεται πως το supercar του θα είναι τόσο ξεχωριστό, τόσο από πλευράς σχεδιασμού, όσο και από πλευράς επιδόσεων, όσο ήταν η McLaren F1 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Το T.50 ζυγίζει μόλις 980 κιλά, μιας και φέρει monocoque carbon πλαίσιο. Οι διαστάσεις του είναι αρκετά συμπαγείς, καθώς το μήκος του αγγίζει τα 4.349 χλστ., το πλάτος τα 1.850 χλστ., το ύψος τα 1.152 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.700 χλστ., και η αναλογία βάρους είναι 50:50.

Μηχανικά φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 3,9-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 650 ίππων με 450 Nm ροπής, με τον κόφτης στροφών να αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ.. Ο κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων της Xtrac, που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, με τους άλλους δύο επιβάτες πίσω του, όπως ακριβώς και στην F1.

Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο, μπροστά από τον πίσω άξονα, έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Cosworth και έχει όριο περιστροφής της 12.100 σ.α.λ, κάνοντας τον, τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Τα φρένα αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους με πολυπίστονες δαγκάνες.

Η αεροδυναμική του T.50 είναι εμπνευσμένη από την McLaren F1 αλλά διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης ροής αέρα στο κάτω μέρος του οχήματος, καθώς και έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ανεμιστήρα 400 mm στο πίσω μέρος, ο οποίος επίσης βοηθάει στην ροή του αέρα στο κάτω μέρους του οχήματος. Σύμφωνα με τον Murray, το Τ.50 θα έχει την πιο προηγμένη αεροδυναμική αυτοκινήτου που μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.

Η εταιρία βρίσκεται σε προχωρημένα στάδια ανάπτυξης, με το T.50 να κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μόλις 100 μονάδες του θα κατασκευαστούν, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2022. Η αρχική τιμή του ξεπερνά τα 2 εκατ. λίρες (2,26 εκατ. ευρώ) χωρίς φόρους.

Τέλος ο Murray ανέφερε πως βρίσκεται σε συζητήσεις με την ACO προκειμένου να συμμετάσχει με το νέο του supercar στη νέα κατηγορία hypercar του Le Mans.