H πρώτη επίσημη φωτογραφία του supercar του Gordon Murray

Σχετικά άρθρα

Ο Gordon Murray, ο άνθρωπος που σχεδίασε την θρυλική McLaren F1 πριν σχεδόν 28 χρόνια, ανακοίνωσε το Νοέμβριο του 2017 την ίδρυση της δικής του αυτοκινητοβιομηχανίας, της Gordon Murray Automotive. Σήμερα, η εταιρία του Νοτιοαφρικανού έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία του supercar που ετοιμάζει, το οποίο ονομάζεται T.50 και θα παρουσιαστεί τον Μάιο του 2020.

Αυτό -σύμφωνα με τον Murray- αντλεί έμπνευση “από την αγνότητα και την απλότητα” της McLaren F1, μιας και κανένα μοντέλο από τότε δεν έχει καταφέρει να γίνει ο πραγματικός διάδοχός της. Το T.50 είναι το πιο αγνό, ελαφρύ και το πιο επικεντρωμένο στον οδηγό supercar που κατασκευάστηκε ποτέ.

Ο Murray υπόσχεται πως το supercar του θα είναι τόσο ξεχωριστό, τόσο από πλευράς σχεδιασμού, όσο και από πλευράς επιδόσεων, όσο ήταν η McLaren F1 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Το T.50 ζυγίζει μόλις 980 κιλά, μιας και φέρει monocoque carbon πλαίσιο. Οι διαστάσεις του είναι αρκετά συμπαγείς, καθώς το μήκος του αγγίζει τα 4.349 χλστ., το πλάτος τα 1.850 χλστ., το ύψος τα 1.152 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.700 χλστ., και η αναλογία βάρους είναι 50:50.

Μηχανικά φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 3,9-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 650 ίππων με 450 Nm ροπής, με τον κόφτης στροφών να αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ.. Ο κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων της Xtrac, που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, με τους άλλους δύο επιβάτες πίσω του, όπως ακριβώς και στην F1.

Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο, μπροστά από τον πίσω άξονα, έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Cosworth και έχει όριο περιστροφής της 12.100 σ.α.λ, κάνοντας τον, τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Τα φρένα αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους με πολυπίστονες δαγκάνες.

Η αεροδυναμική του T.50 είναι εμπνευσμένη από την McLaren F1 αλλά διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης ροής αέρα στο κάτω μέρος του οχήματος, καθώς και έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ανεμιστήρα 400 mm στο πίσω μέρος, ο οποίος επίσης βοηθάει στην ροή του αέρα στο κάτω μέρους του οχήματος. Σύμφωνα με τον Murray, το Τ.50 θα έχει την πιο προηγμένη αεροδυναμική αυτοκινήτου που μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.

Η εταιρία βρίσκεται σε προχωρημένα στάδια ανάπτυξης, με το T.50 να κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μόλις 100 μονάδες του θα κατασκευαστούν, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2022. Η αρχική τιμή του ξεπερνά τα 2 εκατ. λίρες (2,26 εκατ. ευρώ) χωρίς φόρους.

Τέλος ο Murray ανέφερε πως βρίσκεται σε συζητήσεις με την ACO προκειμένου να συμμετάσχει με το νέο του supercar στη νέα κατηγορία hypercar του Le Mans.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...