Για αρκετούς, το ομορφότερο και πιο brutal Focus RS που έβγαλε η Ford εξακολουθεί να είναι αυτό της δεύτερης γενιάς, με τις τιμές των λιγοστών μεταχειρισμένων να έχουν πάρει την ανιούσα την τελευταία 4ετία. Η δημοτικότητα του μοντέλου εξακολουθεί να είναι ψηλά στους απανταχού λάτρεις της sport οδήγησης, παρότι έχουν περάσει κάτι παραπάνω από 11 χρόνια από την στιγμή που λανσαρίστηκε.

Γι’αυτό ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος JMS μας δείχνει τις νέες ζάντες του τοποθέτησε και τις αλλαγές που έκανε στην ανάρτηση του μοντέλου. Το Focus RS πατάει πλέον σε 19άρες ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 235/35, ενώ τα coilover αμορτισέρ έχουν μειώσει την απόσταση από το έδαφος κατά 45 χλστ. στον εμπρός άξονα και κατά 35 χλστ. στον πίσω.

Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, παρά μόνο κάποιες νέες σωληνώσεις από σιλικόνη. Να θυμίσω, ότι μηχανικά διαθέτει έναν 2,5-λίτρων turbo κινητήρα, απόδοσης 305 ίππων και 440 Nm ροπής. Η κίνηση περνά μόνο στον εμπρός άξονα, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνονται σε 5,9 δευτ., έχοντας τελική 263 χλμ/ώρα.